hayatımda ilk defa böyle birşey gördüm ya

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mesleğimle ilgili bi siteden atıldım nedeni
modun biri vardı msnde daha öncede bana küfür etmişti toplu görüşmede
durduk yere ceza verdi üstüne msnde iyi yaptım gibisinden alay etti
bende mani olamadım kendimde kızdım küfür ettim
siteden atıldım böyle bir neden olabilirmi ya
ikinci ele giriyordum püfff
:pr: :pr: :pr:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uza lam:p :p
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
bazı sitelerde kasıntı modlar var öyle. bizde de var eyong diyo kendine. gelip gidip geyik cafe'yi siliyor. silme diyoz, silerim lan ben, modum ben diyo. :queen:
gerçi son zamanlarda bizim ekip eski performansını kaybettiği için biraz kafa dinliyor ama biz eyongumuzu seviyoz. öteki siteler kıskansın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst