- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
Ne kadar ucuz peki Elintciğim.:bounce:
Çin malı bir kask (15ytl).. O kadar bile etmiyormu paşam..
![]()
Yok abi etmiyor
Ne kadar ucuz peki Elintciğim.:bounce:
Çin malı bir kask (15ytl).. O kadar bile etmiyormu paşam..
![]()
Yok abi etmiyor![]()
hiç mi düşünmezler ya başlarına her an bir şey gelebileceğini..Hele bebek taşıyana söylecek söz bulamıyorum.
Yok be paşam..Ne kontra freni..Bizzat inceledim yaw..
Çocuklar kontra değilde postal fren kullanmayı tercih etmişler..:queen: :queen:
Öyle deme be kuzum...:wiinkk:
Zaten sen dersini almışsın be paşam..
Onlarda takla atsalardı belki akılları yeterdi..:mrgreen:
Ben dövmedim haaa...
Sadece ZOR KULLANDIM...![]()
bu uzanma olayı nedir?Altındaki alete duyulan aşkın biraz abartılmış versiyonu galiba:queen:
Ne demek Ümmet abim..Ne demek...:rendeer: :rendeer:ibretlik fotolar muratçım ellerine sağlik,sebebide eğitim ve tecrübesizlik malesef bu görüntüler bana hiç yabancı gelmiyo,o ilk resimdeki fotonun motorlusunu çok gördüm otobanlarda,yazık çok yazık.