hayallerim gerçek oluyor !!!

Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
18 yaşına adım attığım 5 gün oldu ve sonunda ehliyet kursuna bu gün kaydoldum ..

büyük bi ihtimal direksiyon sınavına ''mondial 125 kt '' ile gircem fakat daha önce hiç vitesli motor kullanmadım önerileriniz varsa yazarmısınız

şimdiden teşekkürler.........
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Önerim ne olcak bı tanıdıgın varsa sana vıteslı motor kullanmayı ogretsın yada yakınında bırınde varsa al ogren...
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
kursun sana direksyon eğitimi vermek zorunda ama sen yinede bi tanıdığından 1 2 saatlik eğitim al derim :rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
hayırlı olsun..

bir tanıdıgın yardımıyla pratik yap..

Kt 125 kolay motor ama rahat kullanırsın
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
1 sene Boşuna Beklemişin !!
Neden mi 17 yaşnda alabiliyorsun ehliyetini
Belki motorun vardı veya yoktu 1 sene ehliyetsiz boşuna gezdin
Sucun araştrmamak... :)
hayırlısı olsn bu arada..
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
312
18 yaşına adım attığım 5 gün oldu ve sonunda ehliyet kursuna bu gün kaydoldum ..

büyük bi ihtimal direksiyon sınavına ''mondial 125 kt '' ile gircem fakat daha önce hiç vitesli motor kullanmadım önerileriniz varsa yazarmısınız

şimdiden teşekkürler.........

18 yas demissin 1990 lıysan 1 fazla beklemssin.... :pr:
Hea vitesli motoruda kurs taki ögretmene söyle sana yardımcı olur ögretir :cat:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
17 Yasını doldurgun gun yanı Dogum gununden ertesı gun ehlıyete yazılabılırdın...Ama 18 yasına adım attıgım gun dedıgıne gore 17 dolmus yanı dogru...
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
...

hepinize tavsiyeler için teşekküler 1991 doğumluyum ve ehliyet şimdi labilioyurm

>>>ALINTI : 2918 sayılı Trafik Kanununa göre A2 sınıfı ehliyet alabilmek için en az 17 yaşını bitirip 18'den gün almak gerekmektedir.


herkese iyi günlerr

>>>>Adapazarında bana ders verebilecek biri varsa please :))<<<<<
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
hayırlı olsun seneye ekim ayının 12sinden sonra inş. bende ehliyet alabilcem:cat: senden bi sene sonra----->::plus1::
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
eğitim konusunda değil de,sınavda birşeye çok dikkat etmeni tavsiye ederim. Adapazarında tüm ehliyet alacaklar acemiler, sınavda aynı anda aynı yolda bulunuyorlar.Yani acemi tır şöförleri, otobüsler, arabalar, sınav sırasında etrafın onlarla dolu olacak. O nedenle çok dikkatli olmanı tavsiye ederim. Sınava ben de adapazarında mondial le girdim, tam ben dönüşe hazırlanırken sağolsun önümdeki otobüs düz yolda tekerleri kitleyip durunca, az daha arkadan yapışacaktım, frenleri iyi değildi motorun, son anda zor durdum. Yani ezilmemek için çok dikkatli olmalısın
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
!!

arkadaşlar bana biri dedide bende 125cc lik scooter var sınava onla girebilirsin dediler .. böle bişi olabliyomu kursa daha böle bişi söylemedim ama yardımcı olursanız iyi olur :D
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
arkadaşlar bana biri dedide bende 125cc lik scooter var sınava onla girebilirsin dediler .. böle bişi olabliyomu kursa daha böle bişi söylemedim ama yardımcı olursanız iyi olur :D

benim arkadaşım kendi honda beat i ile girdi paşa paşa, rahat rahat geçti sınavını, aldı ehliyetini. muhtemelen heryerde kabul ediliyordur.
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
hmm

o zaman ben kursa söliyim böle bişi varmı die varsa kendi motorumla girerim benim için daha iyi olur

teşekkürler
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
bende sınava kendi skutırımla girdim,100 aldım=)) skutırla giriliyosa hiç kasma gir.. Sonuçta motoru ehliyet kullanmıyo.. Ehliyetini al ekiplerle aran iyi olsun,sorun yaşama.. Ondan sonra adam akıllı bir eğitim alırsın
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
bende sınava kendi skutırımla girdim,100 aldım=)) skutırla giriliyosa hiç kasma gir.. Sonuçta motoru ehliyet kullanmıyo.. Ehliyetini al ekiplerle aran iyi olsun,sorun yaşama.. Ondan sonra adam akıllı bir eğitim alırsın

sakaryada benim girdiğim sınavda, kimseyi kendi motoruyla kabul etmediler.Benim babam da kendi motoruyla almıştı, fakat biz mecburen kurs motoruyla girdik.
Bu arada sınava honda shadow la gelen vardı, onu kabul etselerdi bayaa bi olay olurdu heralde :)
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
sakaryada benim girdiğim sınavda, kimseyi kendi motoruyla kabul etmediler.Benim babam da kendi motoruyla almıştı, fakat biz mecburen kurs motoruyla girdik.
Bu arada sınava honda shadow la gelen vardı, onu kabul etselerdi bayaa bi olay olurdu heralde :)

doğru diyosun=)) ben kütahyada almıştım... Şehirden şehire fark gösteriyo demekki... Ozaman biran önce bir motor bulup çalışması iyi olucak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst