HayaLLeRe dokunmak... O bir GS 500...

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
allah kaza bela vermsin hayırlı olsun,güzel motor seçmişsin hemde çok temize benziyor,
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
60
herkese tşkrlr

tekrar mrb kardeşlik
yorumlarınız için hepinize tşkr ederim
genel olarak sorulan soruların cevabını vereyim
aslında bu motoru daha önce alacaktım ama nakit olmadığı için alamamıştım
o dönem çok yakın bir arkadaşım aldı ki aynı zamanda yetkili servistir kendisi
neyse motoru bu hale o getirdi yeni boya yeni motor kromaj vs.
motor gerçekten çok ii durumda her yönden '93 model olduğunu unuttu makina ;)
nasip işte bende bir şekilde nakit denk getirdim bi miktar, benim eski makinayı verdim
üstüne para verdim ( dost işi yani ii bi fiyata gelmiş oldu bana ) o şekilde aldım yoksa yine hayaldi :)
herkese tekrar tşkr ediyorum yorumlarınız için
kazasız belasız keyifli sürüşler
tekeriniz düz bassın...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
VampiReCRoW
Hade hayırlı olsun iyi denk getirmişsin o zaman şanslısın:cat:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Hayırlı olsun arkadaşım. Umarım motorunla güzel günler geçirirsin :rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
sLm kardeşler
hayallere dokunmak dedim ya işte yıllarca bir naked bike bi streetfighter hayaliyle yandık
nasip bu zamanaymış 2 hafta önce '93 model bir Suzuki GS500 sahibi oldum
allah herkese hayalindeki motora kavuşmayı nasip etsin...
kazasız belasız keyifli sürüşler tekeriniz düz bassın...

** ee sercanı GS500 yolunda yalnız koymak olmazdı herhalde :)



valla cok saglam duruyor, bi artist tipi var.. 93 model diyosun ama hic gostermiyor... Ajda Pekkan gibi bi sey yani... planim 1 haziranda İzmir de olmak 3-4 u gibi de Bodrum a geri donmek.. bulusalim derim.. ne dersin?

senin makina acaip hosuma gitti... senin arkadas bi de benimkine el atsin...
kazasiz belasiz guzel gunler gecirmen dilegiyle...
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
60
saoLun saoLun
ne topicmiş be arkadaş bahaneyle twister alışverişi bile yapılacak neredeyse
evet ylmzz abi ver twisterı bestamik kardeşimize aL bi gs500 hem sizin cc yükselir hem arkadaşın twister hayali gerçek olur ...

pearzig evet ciddi manada şanslıyım ayrıca zaten ustam(arkadaşım) olmasa eski model japona girmem abi
dış donanım aksanında 300-500 bi keyfe keder masrafı var ama param kalmadı param olursa onlarıda halledeceğim

valla cok saglam duruyor, bi artist tipi var.. 93 model diyosun ama hic gostermiyor... Ajda Pekkan gibi bi sey yani... planim 1 haziranda İzmir de olmak 3-4 u gibi de Bodrum a geri donmek.. bulusalim derim.. ne dersin?

senin makina acaip hosuma gitti... senin arkadas bi de benimkine el atsin...
kazasiz belasiz guzel gunler gecirmen dilegiyle...

sercanım saoL nasip olursa görüşelim umuyorum benim çalışma saatlerim biraz tuhaf henüz haftalık çalışma saatlerini öğrenmedim bizde haftada bir kere düzünleniyor ama bi değişiklik olmazsa 1 haziran gece saat 1 de işbaşı haber veririm özelden felan sel kahramanıyla tanışmak keyifli olur :) zaten seninle bir mt izmir olayında denk gelmek istiyordum inciraltındaki deniz içi 200sm fotolarından sonra :mrgreen:
benim arkadaşa gelince ona uğramak kolay sen uğrayacağım de yeter
ajda pekkan olayına gelince ajda değil tuğla onun adı :p bknz : hemen solda kişi kartımda yazıyor ismi eskilerde olduğu gibi
öyle bi huyum var benim isim vermem lazım illa motora
( ve ayrıca kişilik olarak er kişiliği yakıştırdım ben ona hişşt bakiim )


herkes allaha emanet oLsuN...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
hayırlı olsun arkadasım tum hayallerının gerceklesmesı dılegılyle
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
44
hocam motorun cok güzelmiş.güle güle kullan,sağlıkla huzurla.
ben de gs 500 fanatiğiyim.almışken temiz üst model alayım diyorum ama 2000 sonrası modellerinde acayip bi iticilik var.
mecbur 2000 ve altı model alacam veya 2004 alıp eski tip depo at eğeri şeklindeki oturak ve drenajlar ile değiştirecem.
eskiden cbr beğenirdim.ama uzun araştırmalarım ve kıyaslamalarım sonucunda gs 500 e karar verdim.ve bu motorun 2000 ve altı her resmini gördüğümde içim cız ediyor:wiinkk:
bu arada senin motor 93 model.çalışması, motor ritmi, ateşlemesi hakkında bilgi verebilirmisin.yorgunluk varmı yani. gönül rahatlığıyla 500km yola gidebilirmisin?
tekrar hayırlı olsun.sağlık ve huzurla...
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
60
hocam motorun cok güzelmiş.güle güle kullan,sağlıkla huzurla.
ben de gs 500 fanatiğiyim.almışken temiz üst model alayım diyorum ama 2000 sonrası modellerinde acayip bi iticilik var.
mecbur 2000 ve altı model alacam veya 2004 alıp eski tip depo at eğeri şeklindeki oturak ve drenajlar ile değiştirecem.
eskiden cbr beğenirdim.ama uzun araştırmalarım ve kıyaslamalarım sonucunda gs 500 e karar verdim.ve bu motorun 2000 ve altı her resmini gördüğümde içim cız ediyor:wiinkk:
bu arada senin motor 93 model.çalışması, motor ritmi, ateşlemesi hakkında bilgi verebilirmisin.yorgunluk varmı yani. gönül rahatlığıyla 500km yola gidebilirmisin?
tekrar hayırlı olsun.sağlık ve huzurla...

sevgili kardeşim tam benim kafadaymışsın bende yeni kasaları sevemedim gitti
yani eski depodan mıdır nedir arkadaş feci güzel geliyor gözüme bende eğer yeni kasa alsaydım param olsaydı eğer eminim bende eski model depo atardım üstüne kesinlikle aklıma gelmişti daha önce
şimdi gelelim benim makinaya '93 model ama usta ellerden yeni motor yapıldı
o yüzden motor olarak hiç korkmuyorum sesi çok ii ritmi çok güzel sayıyor
uzun yol kısmına gelince makinadan değil kendimden korkarım uzun yolda yani olmaz olmaz bir şey olursa ne yapacağımı bilmediğim için oda yoksa yapan arkadaşım (ustam aynı zamanda) walla çatır çatır bodrum - fethiye gitti geldi bir kaç defa yani sanıyorum uzun yol felan kazımaz basar gider sanıyorum kısa mesafe hızlanmasındaN felanda çok memnunum 100e anında dayanıyor zaten bu akşam bi 170 gördüm kendi gözümle :) daha fazla basmaya çekindim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MaşaAllah çok temizmiş motor. Aldığın kişi çok iyi bakmış belli.
Arkadaşlar bu tür eski model motorları aldığınızda, her ne kadar yağı suyu yeni değişti dense de siz bildiğiniz yoldan şaşmayın.
o kadar para harcamışsınız, yağını suyunu tuzunu gazını bir çırpıda değiştirin ve motorunuzdan emin olun.

Sevgilerimle
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
kardeş 2000 üstü GS500 lere laf atmayın :) güle güle kullan. kazasız belasız inş.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
88
Her insan bir gün hayal ettiği şeylere kavuşur inşallah! Ama hayal edilen şey motorsa bence bunun anlamı çok daha farklı olur! Herkezin hayalindeki motora kavuşması dileğiyle...!

Hayırlı olsun! Senin adına çok sevindim! Kazasız belasız binmen dileğiyle... :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Motorunuzu güle güle iyi günlerde kullanın,sorunsuz ve keyifli sürüşler dilerim.
GS 500 ailesine hoşgeldiniz,başlığınızı yeni gördüm.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bende bu motosikletin goruntusune vuruldum (2000) altı en kısazamanda bende almayı düşünüyorum iyi seçim allah kaza bela vermesin
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Hayırlı olsun kardes, iyi günlerde kullan..
Ben de aynı sekilde 2000 altı GS500 ve Bandit'lerden cok hoslanıyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst