Hayalimi Satın Aldım :) İlk motosikletim (Resimli)

Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Motorunuz hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin, bu arada bende Fırat Üniversitesi mezunuyum.
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Hayırlı olsun.

Yalnız o koruma demirlerini çok gözüm tutmadı. Ayağını ayaklığa koyduğunda parmakların dışta kalıyorsa, o koruma demirini değiştir.

Arkadaşlarından rica et, sen üstündeyken, önden ve arkadan falan tutsunlar, güzelce motoru yavaşça yana yatırın, yumuşak bi zeminde. Evet yana yatır! Motor ayağına bacağına binmemeli. Koruma demiri sadece tankı değil ayağını, bacağını da korumalı!

Şu yelken tip koruma demirlerinden tak, 40-50 liraya. (Resim güncel değil; benimkine bakma.)

Allah vermesin, motoru yatıracak olsan, sorun değil; yeter ki ayağına, bacağına 150 Kg binmesin!

Kazasız, belasız sürüşler.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
511
İlk motorumu aldığım zamana gitti aklım, çok güzel bi duygudur ya hiç bişeye değişilmez, hayırlı ola :)
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
91
Hayırlı olsun tekerin düz bassın kardeşim. Zamanlama çok güzel olmuş yaz başlarken. Abi tavsiyesi ilk önce motoru tepeden tırnağa bakıma sok, yaz boyu tadını çıkart her ihtimale karşı yolda sıkıntı yapmasın sonra. Keyifli sürüşler..
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Hocam motor çok güzel maşallah :) gülerek kullan Allah kaza bela vermesin. 2011'den beri Apache kullanıyorum. Bu süre zarfında cbf Ybr de kullandım. Bu klasmanda en iyi motor bu hocam. (bence)
21 bin km'deyim motorun bana tek bi keleği olmadı. İyi bakarsan sorun yaşamazsın. Hadi gülerek kullan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
50
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle kullanın, hayallerinizin peşini bırakmayın
 
Katılım
31 Ara 2014
Mesajlar
156
Motorunuz hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin, bu arada bende Fırat Üniversitesi mezunuyum.
Amin Allah razı olsun.. Ne okdunuz abi bende inşallah 2 seneye mezun olacağım..


Hayırlı olsun.

Yalnız o koruma demirlerini çok gözüm tutmadı. Ayağını ayaklığa koyduğunda parmakların dışta kalıyorsa, o koruma demirini değiştir.

Arkadaşlarından rica et, sen üstündeyken, önden ve arkadan falan tutsunlar, güzelce motoru yavaşça yana yatırın, yumuşak bi zeminde. Evet yana yatır! Motor ayağına bacağına binmemeli. Koruma demiri sadece tankı değil ayağını, bacağını da korumalı!

Şu yelken tip koruma demirlerinden tak, 40-50 liraya. (Resim güncel değil; benimkine bakma.)

Allah vermesin, motoru yatıracak olsan, sorun değil; yeter ki ayağına, bacağına 150 Kg binmesin!

Kazasız, belasız sürüşler.

Ön kafa koruma demirini söktürdüm hocam yandakiler kalacak.. Fakat o bahsettiğiniz yelken tipi korumalardan taktırmak istemiyorum motosikletin tipini çok bozar.. Önerileriniz için Allah razı olsun.. teşekkür ederim.

Hayırlı olsun tekerin düz bassın kardeşim. Zamanlama çok güzel olmuş yaz başlarken. Abi tavsiyesi ilk önce motoru tepeden tırnağa bakıma sok, yaz boyu tadını çıkart her ihtimale karşı yolda sıkıntı yapmasın sonra. Keyifli sürüşler..

Amin Allah razı olsun..Çok sağolun.. Bugün honda yetkili servisine götürdüm..
Castrol yağ değişti..
Arka balata %50 idi usta ayar yaptı sıktı bu daha seni götürür dedi..
Sol arka sinyalim bozuktu onu yaptı..
Ön kafa koruma demirini söktürdüm..
Bunların hepsi için 55 tl aldı..
Birde zincirim kuruydu..
20tl ye rmg moto gusto zincir yağı aldımbi güzel yağladım.. Motul yada ipone zincir yağı almak isterdim ama benzini bile kredi kartımlar alıyorum gücüm buna yetti ustada işini görür sıkıntı yapmaz dedi..
Şimdilik motorun herşeyi tamam bir sonraki yağ değişiminde yağ filtresini değiştircem.. Hava filtresini eski sahibi yeni değiştirmişti..
Başka da hiç bir masrafı yok..

Honda servisi Expertizde motor ömrü %95 çıkmıştı..

:)

Hayrını görün. Ne kadara aldınız?

Amin Allah razı olsun.. Motoru satmak için almadığım için fiyatını söyleyeceğim..
2013 model 16.000' de motor ömrü %95 (Honda yetkili servisi expertiz raporuna göre)
Motosiklet apache ama sahibi apaçi değildi :mrgreen: 30 yaşlarında daha önceden bir çok motosiklet sahibi olmuş bir adamdı.. Çok sakin kullanmış sağolsun..

3900 tl ye aldım.. Motorumu asla satmayacağım.. Bu motoru ne zorluklarla aldığımı bilemezsiniz :mrgreen:
2 sene sonra mühendis olarak mezun olacağım inş.. Para kazanmaya başlayınca 250 cc racing tarzı bir motor alacağım.. Apacheyi de süs niyetine garaja çekeceğim manevi anısı olacak benim için :)

Hocam motor çok güzel maşallah :) gülerek kullan Allah kaza bela vermesin. 2011'den beri Apache kullanıyorum. Bu süre zarfında cbf Ybr de kullandım. Bu klasmanda en iyi motor bu hocam. (bence)
21 bin km'deyim motorun bana tek bi keleği olmadı. İyi bakarsan sorun yaşamazsın. Hadi gülerek kullan

Allah razı olsun çok sağolun çok teşekkür ederim :mrgreen: Gerçekten çok iyi hani apache aldım diye demiyorum ama bu motorun titreşimini gerçekten çok ama çok abartmışlar.. Ben asla rahatsız olmuyorum.. Aklıma bile gelmiyo titreşimin olup olmadığı.. Çok az bir kıpraşım var ama bu rahatsızlık değil aksine zevk veriyor.. Çünkü altımda kükreyen bi aslan olduğunu biliyorum :mrgreen:


Hayırlı uğurlu olsun,tekeriniz düz bassın,bende Elazığ'da yaşıyorum

Allah razı olsun.. Memnun oldum ben öğrenciyim siz ne iş yapıyorsunuz Elazığın neresinde oturuyorsunuz
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
180
Hayırlı olsun kardeşim.İş makinesi kıvamında amaçok ağlam bir motordur.İstanbul trabzon seyahati yaptım ben bu motorla.Tek sıkıntı titreşim.
 
Katılım
31 Ara 2014
Mesajlar
156
Tamam bayrağın oraya gel mavi mont var üstümde

Motorun yanındayım
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst