Hayalimi Satın Aldım :) İlk motosikletim (Resimli)

Katılım
31 Ara 2014
Mesajlar
156
Selamlar Yaşım 22 Elazığ Fırat Üniversitesinde okuyorum.. Lise yıllarımdan beri motosiklet almak için para biriktiriyorum.. Ve bugün ilk motorumu almış bulunmaktayım.. 2013 model Tvs apache rtr150.. Motosiklet biraz kirli yıkayamadım :mrgreen:

İşte Resimler.. Varsa alırım bi hayırlı olsununuzu :bounce:

qM69mD.jpg
[/url][/IMG]
QBD1EA.jpg
[/url][/IMG]
1v1P1b.jpg
[/url][/IMG]
pzyvBr.jpg
[/url][/IMG]

Ve bebeğimin en güzel resmi:rendeer:
XkV2Pj.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
Hayırlı olsun kazasız belasız inşallah kardeşim :) Bakışlar biraz tehlikeli gibi geldi :p
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
H.olsun şimdilik az gez para biriktirip bir uygun fiyata güzel bir mont eldiven ve dizliği eksik etme kazasız belasız sürüşler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun gule gule kullanın masraf açmayan az yakan güzelbir motor .
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Mâşallah, Lâ kuvvete illâ billah.

Hayırlı olsun kardeşim motosikletin gerçekten çok yakışıklı. 👍🏻

Gittiğin yerde gitmen gereken hızın üstüne hiçbir zaman çıkmamanı tavsiye ederekten kenara çekileyim ilk motorun olduğu için bu basit tavsiyede bulunayım dedim çünkü kazaların çoğu bu yüzden oluyor :)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
150
Hayırlı olsun, tekerine taş değmesin. Sakın ola sevenlerini üzmeyesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst