- Katılım
- 31 Ara 2014
- Mesajlar
- 156
- Konu Yazar
- #1
Selamlar Yaşım 22 Elazığ Fırat Üniversitesinde okuyorum.. Lise yıllarımdan beri motosiklet almak için para biriktiriyorum.. Ve bugün ilk motorumu almış bulunmaktayım.. 2013 model Tvs apache rtr150.. Motosiklet biraz kirli yıkayamadım :mrgreen:
İşte Resimler.. Varsa alırım bi hayırlı olsununuzu :bounce:
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
Ve bebeğimin en güzel resmi:rendeer:
[/url][/IMG]
İşte Resimler.. Varsa alırım bi hayırlı olsununuzu :bounce:
Ve bebeğimin en güzel resmi:rendeer: