hayalımdekı motorumu aldım sonunda NX4 FALCON

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
arkadaslar ınanınkı cok mutluyum bugunlerde cunkı hayalımdekı motorumu aldım nx4 falcon.:queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
hayırlı uğurlu olsun nazar değmez insallah bide resim eklesende baksak merak ettik:)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
hayırlı uğurlu olsun ama foto yok kardeşim nolcakk allah kaza bela vermesinnn.:cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
güzel günlerde güzel geziler yaparsın inşallah
kazadan beladan sakınsın Allah seni:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
hayırlı olsun fotoda eklersen tam olur.
allah kaza bela vermesin motorunu iyi yere bagla hatta iki kere bagla üşenme sakın,motosiklet hırsızları çogalmaya başladı allah korusun .
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı olsun, güzel motordur benim motorum diye demiyorum :)
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
...motorunu iyi yere bagla hatta iki kere bagla üşenme sakın,motosiklet hırsızları çogalmaya başladı allah korusun .

Aynen, çok dikkate alınması gerekli bir uyarı doğrusu.

Kazasız ve iyi günlerde kullanman dileğiyle, hayırlı olsun. Falconcular artıyor mu ne :cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel motor , hayırlı ugurlu olsun , kazasız belasız insalla
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gule gule kullan, kazasiz belasiz keyifli ruzgarlar mi desem, Off road'lar mi :) Hayirli olsun..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
dostlarım benım yazdıklarınız ınanınkı daha mutlu oldum.hepınıze ayrı ayrı tsk edıyorum.en ıyılerı sızın olsun..wee resımlerıde ekleyecegım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
Kaç model, kaç km, ne renk kaça aldın söylede bilelim.. :)

dostum aldıgım motor 2004 model 7850 km de,we hıc bır sorunu yok sımdılık6500 ytl artı satısı ve ufak gorsel olarak ufak masraf yaptım.bırde nasıl resım yukleyecegım bılıyorsan soyleye bılırsen,hemen ekleme yapıcam.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
hayırlı olsun kazasız belasız kullan ama resım ısterız :mrgreen:

reımlerı hemen ekleyecegım...az sonra..

merhaba luxor slm dostum
bu sıteye nasıl resım koyarım bılıyormusun?bırde tsk edıyorum,bu arada senınde gezı yazını okudum,cok ıyı gezı olmus.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi hayırlı uğurlu olsun:rendeer:,kaza görmeyesin inşallah..........
ama resiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
abi hayırlı uğurlu olsun:rendeer:,kaza görmeyesin inşallah..........
ama resiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim.

arkadasım resım eklemeyı bılmıyorum,soylersen hemen acıl.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst