- Katılım
- 7 Ocak 2018
- Mesajlar
- 2,545
- Motosikleti
- Suzuki Burgman UH200
- Konu Yazar
- #1
Yatağımda mışıl mışıl uyuyorum. Hava saldırısı alarmı gibi bir sesle uyanıyorum. Önce "apartmanda yangın mı oldu" diyorum yok. Böyle kulak tırmalayıcı sesin telefondan çıkabileceğine ihtimal vermiyorum. Telefonu aldığımda aşağıdaki mesajla karşılaşıyorum.
"Acil Durum Alarmı. Evde Kal" Aylık test. "Lan oğlum ben evden çıkmıyorum zaten" deyip Tamam tuşuna basıyorum. Susuyor o da ne? Tekrar başlıyor. Aylık testi az önce icra ettiklerinde bir dakika önceydi. Bu nasıl aylık test. İki gündür 15-20 kere rahatsız ettiler. Tamam butonuna basıp kapatıyorum yine başlıyor. "Böyle devam ederse Korona'dan değil beyin a...lamasından göçer giderim." deyip telefonumu kapattım.
Açmıycam ulan telefonu...
r:
"Acil Durum Alarmı. Evde Kal" Aylık test. "Lan oğlum ben evden çıkmıyorum zaten" deyip Tamam tuşuna basıyorum. Susuyor o da ne? Tekrar başlıyor. Aylık testi az önce icra ettiklerinde bir dakika önceydi. Bu nasıl aylık test. İki gündür 15-20 kere rahatsız ettiler. Tamam butonuna basıp kapatıyorum yine başlıyor. "Böyle devam ederse Korona'dan değil beyin a...lamasından göçer giderim." deyip telefonumu kapattım.
Açmıycam ulan telefonu...
Son düzenleme: