Hayaldi Gerçek Oldu. "Evde Kal. Aklını Alırım" Hizmeti...

Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Yatağımda mışıl mışıl uyuyorum. Hava saldırısı alarmı gibi bir sesle uyanıyorum. Önce "apartmanda yangın mı oldu" diyorum yok. Böyle kulak tırmalayıcı sesin telefondan çıkabileceğine ihtimal vermiyorum. Telefonu aldığımda aşağıdaki mesajla karşılaşıyorum.

"Acil Durum Alarmı. Evde Kal" Aylık test. "Lan oğlum ben evden çıkmıyorum zaten" deyip Tamam tuşuna basıyorum. Susuyor o da ne? Tekrar başlıyor. Aylık testi az önce icra ettiklerinde bir dakika önceydi. Bu nasıl aylık test. İki gündür 15-20 kere rahatsız ettiler. Tamam butonuna basıp kapatıyorum yine başlıyor. "Böyle devam ederse Korona'dan değil beyin a...lamasından göçer giderim." deyip telefonumu kapattım.

Açmıycam ulan telefonu...:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,847
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Uygulama yoksa nerden çıkıyor o ses?
Ben de uygulamayı kurmamıştım.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
illa ki devlet ile ilgili bir uygulama vardır yav, sonuçta bildirim için izin vermek lazım
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
abi tamam da telefon uygulaması bu, izin vermezsen bildirimlere karşına cıkmaz ki.

hesap sormak ne alaka.
 
Katılım
28 Tem 2017
Mesajlar
675
Bu konu ile alakalı aklınızdaki soruları hızlıca yanıtlayan güzel bir video.

 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
redmi xiaomi telefonlarda ayar kısmına girip acil yazın direkt çıkıyor.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Bilgilendirme için teşekkür ederim.

Ben telefonumdaki ayarları değiştirerek sorunu çözdüm.

Fakat, kafamdaki şu soruya cevap bulamadım;

Covid-19 mu daha tehlikeli, yoksa iş bilmezlik mi?

Tatbikatın azı çoğu olmaz :D seni kurban seçmişler sadece :D
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
bende öyle bir şey olsa yapacağım ilk şey telefona rom atmak olur, sonra kurduğum uygulamalara daha çok dikkat ederim.. zaten whatsapp dışında ekstradan yüklenmiş hiç bir uygulamanın bildirimleri aktif değil, sevmiyorum..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Banka, mail, sms uygulamaları dışında tüm uygulamaların bildirimleri kapalı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst