- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
çok güzel.motor olarak kendisini hiç sevmememle beraber ,emek harcanmış ve ciddi çalışmaların sonucu bunlar emeğine sağlık arkadaşım
Fiyatı o kadar aşırı sayılmaz Busa'nın. Sadece 30 kaat.
nefret ediyom şu motordan!!