Hayabusacılar Buraya!!!!

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
çok güzel.motor olarak kendisini hiç sevmememle beraber ,emek harcanmış ve ciddi çalışmaların sonucu bunlar emeğine sağlık arkadaşım
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
:)

2007%5C11%5C10%5Cbikepics-1083178-full.jpg


Bu da güzel bi foto

balksz1kopyasj8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
ABS koydukları anda alıyorum Busa'mı. Frenajı zayıf bir motordur çünkü. Aynı fren sistemi GSXR600K8'de kullanılıyor.

Fiyatı o kadar aşırı sayılmaz Busa'nın. Sadece 30 kaat.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
breh breh breh bee
zamanında antrenörümün söylediği laf geldi aklıma : ' parasız adam şerefsiz adam ' :)
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
190
valla arkadaşlar ne yalan söyliyim ben Sport Bike motosikletleri pek sevmem ama hayabusa olunca işler degişiyoo gerçekten süperbi motosiklet özellikle kuru kafa müthiş :cat:

paylaşım için teşekürler:rendeer:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
ABİ HASTAYIM YAAAA KİM AÇTI BU TOPİĞİ KESECEM :p:p:p Öldürecem :):):):):) ABİ BANA HAYABUSA GÖSTERMEYİN HEYCANLANIOMMM
asgasdkdgsadjfşosıdfjsdfjsdklfjsdfksdjfşaj adşjfaşdsfasjıdf :):):)):9:):):)9:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Fiyatı o kadar aşırı sayılmaz Busa'nın. Sadece 30 kaat.

Bu alet Türkiye de bu kadar pahalı mı yahu?
:silent:

Aslında soruyu şöyle sormam lazım.
Çünkü Türkiye'de ki fiyatları bilmiyorum.
GSXR 1000 ile Hayabusa fiyatları nedir?
Yani aralarındaki fark ne kadar?
Gerçekten merak ettiğim için soruyorum.

Burada aralarında 200 euro var çünkü.
Hatta Replika GSXR1000 hayabusadan 1000 eurodan fazla daha pahalı...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
coq

GSX R 1000 30.990 YTL
GSX R 1300 HAYABUSA 29.990 YTL
CBR 1000RR 26.900 YTL
Zx-10R 16.600 €
YZF R1 32.000 YTL (kampanya fiyatı 27.500 YTL)
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Teşekkürler arkadaşlar.
Ben başka yerlerde gezinirken cevabı yapıştırmışsınız.:)
Yani topicleri okuyorum.
Adamın altındaki motor Hayabusa'dan daha pahalı.
Hala;
"Ahh bile alabilsem!"
diye yorum yazanlar var.
Ondan merak ettim bu meret Türkiye'de çok pahalıya mı satılıyor diye.

nefret ediyom şu motordan!!

Niye nefret ediyorsun.
Ne güzel işte.
Kamyon alacağına bunu al.
Daha pratik.:)

(Aramızda kalsın. Şimdi bir Hayabusa'yla konuştum. O da senden nefret ediyormuş. Ama benim söylediğimi söyleme.):p
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2008
Mesajlar
54
hayabusaaa yaww bunda ötesii warmıı kiiiii.ama benim favorim agusta f4 r312.tabiii renkler ve zevkler tartışılmazzzz.ama hayabusa alacaksamda beyazını alırımmmmmm:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
38
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunları insan kullansınlardiyemi yapmışlar yaaaaa:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst