ya bırakın bu isleri,
yok yedek kaskı almıs polis,
motora binmis, bizde beklemisiz, sonra gelmisler, ispat etmis bilmem ne,
yok berkide 6 polisin ikisi gelimis gitmis sonrada zırt olmus zort olmus yok deve olmus.
hayabusa abi bu 312'dende fazla gidiyor, zup yapıyor zop yapıyor,
biz de oturmus bunları okurken salakca vakit geçiriyoruz.
vallahi vurun dibine. yok böyle bir cosku, hadin 320 km ile kolbastı oynayalım biz, Türküz ya biz herseyi yaparız biz.
:queen: al benden de o kadar,
klavyene sağlık
sıfır motor aldım şu ana kadar hiç bir polis daha ceza yazamadı durdurmak gibi bir hata yapamadılar bile benimle yarışacak baba yiğit yok diyebilirim ne suzuki nede yamaha tanırım kimseyi rakip bile görmüyorum bu yazdıklarıma belki ukalalık diyeceksiniz ama ben canımı sokakta bulmadım paşa paşa kenardan giderim yanımdan geçenler motor bağırtır 2 kilometre sonra bakarım o artisin parçalarını cımbızla topluyorlar çok üzücü bir durum ama gerçek. bırakın bunları arkadaşlar kim kaç kilometre yapmış boşverin daha güzel şeylere bakın mesela motorla piknik yapmak için en güvenli şekilde nereden gidebiliriz akşam sahil kenarında motorumun üzerinde nerede daha keyifli çay içebilirim bunları paylaşın kimseyi hıza teşvik etmeyin.
saygılarımla
en son edindiğim bilgiye göre ( trafik araçlarının radarlarını kalibre eden firma yetkilisi ve radar operatöründen)
trafikte kullanılan radar mesafesi =1860 mt
radar algısı minimum sürati = 20 km/sa
radar algısı maksimum sürati = 299 km/sa
yani arkadaşın savunduğu 312 km/sa için radar "err" cevabını veriyormuş. bence hikaye bir şehir efsanesi
bi de bu arkaya atlayan polisin taktığı yedek kaskı nerden bulmuşlar? hayabusanın arkasındaki top case'den mi çıkarmışlar... :mrgreen:
polisin de kafa ölçüsünü biliyorlarmış herhalde ya da ne biliim, top case büyük ya, her bedenden bir yedek kask vardır orda belki...
bende de bi hikaye var:
radardan çevirme noktasına anons yapılıyor, burdan bişey geçti diye, çevirmedeki polis amcam da cevap veriyor, burdan da geçtiolaya konu motosiklet 1100xx
![]()
Siz ege bölgesinin polislerini anlamazsınız
ben bu hikayeye inanıyorum