Hayabusa bu..Radar cezası vız gelir..!

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bunlar ingilizceden çeviri. kaliforniyayı, koloradoyu, maşaşuşeşi çıkarıp yerine izmir, torbalı, kızılcahamam koyuyolar, al sana mis gibi şekillisinden itiraf. inanmam ben arkadaş.
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
407
en son edindiğim bilgiye göre ( trafik araçlarının radarlarını kalibre eden firma yetkilisi ve radar operatöründen)

trafikte kullanılan radar mesafesi =1860 mt
radar algısı minimum sürati = 20 km/sa
radar algısı maksimum sürati = 299 km/sa

yani arkadaşın savunduğu 312 km/sa için radar "err" cevabını veriyormuş. bence hikaye bir şehir efsanesi
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
222
sıfır motor aldım şu ana kadar hiç bir polis daha ceza yazamadı durdurmak gibi bir hata yapamadılar bile benimle yarışacak baba yiğit yok diyebilirim ne suzuki nede yamaha tanırım kimseyi rakip bile görmüyorum bu yazdıklarıma belki ukalalık diyeceksiniz ama ben canımı sokakta bulmadım paşa paşa kenardan giderim yanımdan geçenler motor bağırtır 2 kilometre sonra bakarım o artisin parçalarını cımbızla topluyorlar çok üzücü bir durum ama gerçek. bırakın bunları arkadaşlar kim kaç kilometre yapmış boşverin daha güzel şeylere bakın mesela motorla piknik yapmak için en güvenli şekilde nereden gidebiliriz akşam sahil kenarında motorumun üzerinde nerede daha keyifli çay içebilirim bunları paylaşın kimseyi hıza teşvik etmeyin.

saygılarımla
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
hic hayabusaya binmemiş bir polis olarak nasıl altına yapmamış onu merak ettim :)
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
ya bırakın bu isleri,
yok yedek kaskı almıs polis,
motora binmis, bizde beklemisiz, sonra gelmisler, ispat etmis bilmem ne,
yok berkide 6 polisin ikisi gelimis gitmis sonrada zırt olmus zort olmus yok deve olmus.

hayabusa abi bu 312'dende fazla gidiyor, zup yapıyor zop yapıyor,
biz de oturmus bunları okurken salakca vakit geçiriyoruz.
vallahi vurun dibine. yok böyle bir cosku, hadin 320 km ile kolbastı oynayalım biz, Türküz ya biz herseyi yaparız biz.



:queen: al benden de o kadar,
klavyene sağlık
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Anons yapıldığında geçmişti burdan dedi mi ne polis ne başkası kaybeder..

Sanmıyorum ki; renault toros la bi hayabusanın peşine takılacaklarını..:queen::queen:


---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:58 AM ----------

:queen: al benden de o kadar,
klavyene sağlık

süpersin :):):):):):queen:
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
sıfır motor aldım şu ana kadar hiç bir polis daha ceza yazamadı durdurmak gibi bir hata yapamadılar bile benimle yarışacak baba yiğit yok diyebilirim ne suzuki nede yamaha tanırım kimseyi rakip bile görmüyorum bu yazdıklarıma belki ukalalık diyeceksiniz ama ben canımı sokakta bulmadım paşa paşa kenardan giderim yanımdan geçenler motor bağırtır 2 kilometre sonra bakarım o artisin parçalarını cımbızla topluyorlar çok üzücü bir durum ama gerçek. bırakın bunları arkadaşlar kim kaç kilometre yapmış boşverin daha güzel şeylere bakın mesela motorla piknik yapmak için en güvenli şekilde nereden gidebiliriz akşam sahil kenarında motorumun üzerinde nerede daha keyifli çay içebilirim bunları paylaşın kimseyi hıza teşvik etmeyin.

saygılarımla

:cat::cat::cat:
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en son edindiğim bilgiye göre ( trafik araçlarının radarlarını kalibre eden firma yetkilisi ve radar operatöründen)

trafikte kullanılan radar mesafesi =1860 mt
radar algısı minimum sürati = 20 km/sa
radar algısı maksimum sürati = 299 km/sa

yani arkadaşın savunduğu 312 km/sa için radar "err" cevabını veriyormuş. bence hikaye bir şehir efsanesi


demekki radarla hız kontrolü gördün mü herkes yavaşlarken sen asılacan gaza. 300'ü geçtin mi, yırttın demektir... :queen::queen:
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Ben Bişey Sormak İstiyorum Adam Yedek Kaskı Çıkarıp Polise Veriyor Ya...

Peki Yedek Kaskı Hayabusanın Neresinden Çıkarıyor??? :):)

Arkasına Çanta mı Takmış Hayabusanın Ev İş Arası Falan Kullanıyodur Belki.

Bence haberi Aldığınız Sitedeki Arkadaş Biraz Hayalperestmiş.Burda Türk Polisini Küçük Düşüren Bir Yazı Var.Gerisini Size Bırakıyorum...


---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:16 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:12 AM ----------

bi de bu arkaya atlayan polisin taktığı yedek kaskı nerden bulmuşlar? hayabusanın arkasındaki top case'den mi çıkarmışlar... :mrgreen:

polisin de kafa ölçüsünü biliyorlarmış herhalde ya da ne biliim, top case büyük ya, her bedenden bir yedek kask vardır orda belki...

Aynı Fikirdeyim Bende.:cat:
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
44
bende de bi hikaye var:
radardan çevirme noktasına anons yapılıyor, burdan bişey geçti diye, çevirmedeki polis amcam da cevap veriyor, burdan da geçti :) olaya konu motosiklet 1100xx :)

bak bu çok komik işte :)))))))

peki ben başka bişey sorayım:radara giren emniyet amiri, savcı, milletvekili ve konvoyu olunca işlem yapabiliyorlar mı? hiç sanmam.(vali de olabilir)
buyrun devam edin derler.yukarda saydığım makamlara ceza kesilme vakasına rastlayan varsa yazsın.ya da şöyle oluyor.
"vali bey 200 km ile ..................mevkine geliyor radarı kapatın" ::hosgeldi
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
62
Siz ege bölgesinin polislerini anlamazsınız :D

ben bu hikayeye inanıyorum
 
Katılım
15 Haz 2007
Mesajlar
48
dogru olabılır benım bıldıgım 340 km nın ustunde kamera sensorlerı farkedemıyomus bı efsanede olabılır
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Zannetmiyorum Böyle bir TR polis memuru olacağını. Allice Harikalar diyarımıki burası?
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
7
valla ben gerekirse denerim dayımda hayabusa var 2006 sağlam da rodajlı hafif te modifiyeli hava filtresi bukiler ıvır zıvır çeşme otobanında bi basıyım 320 bakalım geliyolar mı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst