- Katılım
- 9 Mar 2007
- Mesajlar
- 430
ya bırakın bu isleri,
yok yedek kaskı almıs polis,
motora binmis, bizde beklemisiz, sonra gelmisler, ispat etmis bilmem ne,
yok berkide 6 polisin ikisi gelimis gitmis sonrada zırt olmus zort olmus yok deve olmus.
hayabusa abi bu 312'dende fazla gidiyor, zup yapıyor zop yapıyor,
biz de oturmus bunları okurken salakca vakit geçiriyoruz.
vallahi vurun dibine. yok böyle bir cosku, hadin 320 km ile kolbastı oynayalım biz, Türküz ya biz herseyi yaparız biz.
sizinle aynı fikirdeyim..
ne diyeyim bazen öyle bir zaman geliyor ki burada ve daha birçok platformda akıl denilen aygıtın çalışmadığına veya hiç mevcut olmadığına inanmaya başlıyorum.şimdi biliyorum bir sürü insan "ya se nasıl konşuyordun diye efelenecek,omuz atma moduna girecek"..bunu da göze alıyorum.her neyse daha bu 300-312'ler devam ettikçe siz de lütfen şaşırmayın "imamın nasıl bilirdiniz sualine"..unutmayın ki trafikte sadece biz yokuz..demokrasi düşüncesinin gelişmesi başkasının varlığının onaylanması ile başlar..trafik çoğuldur.