Hayabusa kullanıcılarının azmine hayranım.
Türkiye'de Hayabusa kaç para?
Bilmediğim için ancak yaklaşık bir yorum yapabilirim.
Tüm bu yapılanlar için bir Hayabusa parası daha harcandığı belli oluyor.
Yani bu motosikletin fiyatı en az 2 Hayabusa fiyatı eder.
Artık siz hesaplayın gerisini.
Fakat benim ilgimi çeken başka bir şey oldu.
Emin olmak için orjinaline de bakıp bir karşılaştırma yapmak istedim.
Motor alçaltılmış ve tekerlekler arası mesafe de değiştirilmiş.
Sanıyorum yapan arkadaşlar ya ne yaptıklarını bilmeden yapmışlar,
(ki profesyoneliz demişler ilanda o yüzden geçersiz bir teori)

ya da bu motosiklet drag için hazırlanmış.
Yapılan teknik modifiyeler onu gösteriyor.
Bu sokaktaki adama satılacak bir motor değil bence.
Sanıyorum bu motoru Drag yarışlarında izleyeceksiniz.
Kabaca bir hesap yaptım, ve çıkardığım sonuç 400 metrede 250-260 km/h hıza ulaşabileceği yönünde.(Hatta özel yakıt kullanarak geçebilir. Tabii yarışlarda izin veriliyorsa)
Sanırım nihayet 1000cc makinaları geçebilen bir Hayabusa yapabilmişler.
Gerçi bu teorik olarak düşüncem.
Pratikte henüz geçebildikleri bir 1000cc göremedik ne yazık ki.

Eğer yarışacaksa ne yapacağını canlı izlemeyi çok isterdim.