hayabusa 67.000''ytl..yorum sizin

Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet reklam için vermiş olabilirler!!!hem reklam hem ticaret amaçlı...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu makina aylar önce gene satılıktı ama kimse almayınca tekrar ilan vermişler bu fiyata bu makinayı ancak uykusunda bile para kazanan biri alır onuda bulmak zor hem motoru sevicek hemde hayabusa'yı o ilan daha çok verilir 67 binlira iyi para,ayrıca o makinayla hız yapılacak yol nerde o da ayrı bir konu.Ama genede emeğe saygı duymak lazım çok uğraşılmış.:cat:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
tipten kaybediyo saçma olmuş yeni kasalar çok güzel

ayrıca türkiyenin en güçlü ve hızlı busası bu değil cengis misse'ye ait olan 500hplik busa 400+km/sa yapacağı tahmin ediliyo henüz son sürati ölçülememiş o hıza ulaşacağı yol yok sanırım türkiye sınırlarında:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hayabusa kullanıcılarının azmine hayranım.:)

Türkiye'de Hayabusa kaç para?
Bilmediğim için ancak yaklaşık bir yorum yapabilirim.
Tüm bu yapılanlar için bir Hayabusa parası daha harcandığı belli oluyor.
Yani bu motosikletin fiyatı en az 2 Hayabusa fiyatı eder.
Artık siz hesaplayın gerisini.:)

Fakat benim ilgimi çeken başka bir şey oldu.

Emin olmak için orjinaline de bakıp bir karşılaştırma yapmak istedim.

4150071_247157_21vk261.JPG


2006models-Suzuki-HyabusaGSX1300R_Limitedn-small.jpg


Motor alçaltılmış ve tekerlekler arası mesafe de değiştirilmiş.
Sanıyorum yapan arkadaşlar ya ne yaptıklarını bilmeden yapmışlar,
(ki profesyoneliz demişler ilanda o yüzden geçersiz bir teori):p
ya da bu motosiklet drag için hazırlanmış.
Yapılan teknik modifiyeler onu gösteriyor.
Bu sokaktaki adama satılacak bir motor değil bence.
Sanıyorum bu motoru Drag yarışlarında izleyeceksiniz.

Kabaca bir hesap yaptım, ve çıkardığım sonuç 400 metrede 250-260 km/h hıza ulaşabileceği yönünde.(Hatta özel yakıt kullanarak geçebilir. Tabii yarışlarda izin veriliyorsa)
Sanırım nihayet 1000cc makinaları geçebilen bir Hayabusa yapabilmişler.
Gerçi bu teorik olarak düşüncem.
Pratikte henüz geçebildikleri bir 1000cc göremedik ne yazık ki.:)
Eğer yarışacaksa ne yapacağını canlı izlemeyi çok isterdim.
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayabusanın yenisini 29,990 ytl..bence eski tipinden daha güzel:cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
coq

sen şimdi hayabusaların piyasadaki 1000cc'leri geçemediğinimi iddia ediyosunn,yoksa ben yine halisülasyonmu görüyorum:)
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Gerçektende sanat harikası bi yapım ustacım verdiğin emeğe saygı duyuyorum çok güzel olmuş
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
solenecek cok bısı yok hakkaten delı olmus buna sahıp olana bıde yanında benzınlık lazım ama onuda solemeden gecemıcm....allana hayırlı olsun...
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Fabrikanın yapmadığı hiçbirşeye benzemez. Bu paraya da hayatta etmez.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
coq

sen şimdi hayabusaların piyasadaki 1000cc'leri geçemediğinimi iddia ediyosunn,yoksa ben yine halisülasyonmu görüyorum:)

:p

Halisülasyon görüyosun.
Yüzünü yıka geçer...:)


:mrgreen:


Drag yarışlarında 1000cc ler de +1000cc kategorisinde yarışabiliyor.
Resmi kategori ismi öyle değil tabii de anlaşılacak dilde yazalım.
Yani 1000cc motor Hayabusa ile drag yarışı yapabiliyor.
Bu durumda şimdiye kadar Üzerinde modifiye uygulaması yapılmamış Hayabusa'ların zaten hiç şansı yoktu.
Kafa kafaya gidebilseler bile son metrelerde teslim oluyorlardı.
Zaten sanıyorum Hayabusa üzerinde bu kadar kafa yormalarının sebebi de bu.
Bir ara Srad'lar bile yiyordu Hayabusa'yı.:)
Gurur yaptı adamlar.
Azmettiler.
Başardılar.:cat:


Şimdi;
"kim kimi geçer?"
Meselesine farklı bir yaklaşım yapalım. Konuyu daha iyi anlayalım.
Çünkü yer de önemli.
İddiamı daha da ileri götürüp,
"mobylette, Hayabusa'yı geçer"
diye bir şey söylesem..

Çok sallamış olurmuyum.:)

Olmam.

Eğer mobylette niz varsa ve artisin biri son model yarış motoruyla takıldığınız kızın evinin önünde dolanmaya başlamışsa, havasını almanız için bir iki tüyo vereyim isterseniz.:)
Scooter vs. gibi küçük motorların hepsi olur.
Mobylette şart değil. :cherry:

Bundan sonrasına ustalar kafa yorsun.
Tabii herkes düşünsün.
Olurmu lan öyle şey adam amma sallamış ha diye içinizden düşünürken,
Acaba?
sorusunu beyninizin bir yerlerini kemirmeye başlasın.
Ben geyik içeren ama sonucu kesin tüyomu daha sonra vereceğim.:)

Yaşasın Kötülük!!!
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
bu parayla bı ew alınır ya bu nasıl bıse kı bu kadar pahalı hatta ucuk kacık nese bıze agzı acık bakmak dusuo galıba alan alıo
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
27
ya bu karakter işi çok gıcık ya katılıyoum






neyse
ben o moto yada herhangi bir moto ya 25 milyar vermemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
dayanamadım adama msj attım sahibinden.comdan.. mal benım deılmı .. kedi uzanamadığı ciğeri mındar eder diye cvp atmıs :)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
67 bin ytl sadece modifikasyon parası :) (ilana dikkat edin; adamlara "getirin motorunuzu" diyor:))


30 bin ytl motor, 67'de modifikasyon. Ettimi 97 bin ytl.


Caddede dolaşacak biri için gereksiz bir masraf ve gereksiz(fazladan) bir güç.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
ASM;
sen mevzuya pek intibak edememişsin gibi geldi bana...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst