hayabusa 340km/h?

Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
73
www.e39.de diye bi site var komik bi site aslında ama güsel.. kim kaç km/h hız yapmış onu yazıyo ibrenin fotoğrafını çekip yolluyosunuz onlar da hıza göre liste yapıyolar.. orda topten bikes kısmı war. oraya girin ibresi 340da olan bi hayabusa görüceksiniz... hayır yıllardır motor kullanıyodur yapar 340 km/h ama nası fotoorafını çekmiş anlayamadım walla:cyclopsan :cyclopsan
 
Katılım
15 Ocak 2006
Mesajlar
16
Resim çekme diye bi mevzu yok orda onlar aslında video görüntüsü resim olarak koymuşlar bende videoları var bazılarının.Site güzelmiş link için teşekkürler.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
320 yapan Porsche 1. sırada görünüyor bende :silent:

Düzenleme: Pardon otomobillerle motorlar ayrı kategoridelermiş :)
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
340km/h artık çok da yüksek bir hız değil. Yol olduktan sonra yapılır. Dikkat ettiyseniz sadece ilk 4 motor 300+ ama bende tonlarca video var 300+ Demek ki TEM'e çıkıp abansak girecez ilk 5'e :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst