Havran Motor Dostları ve Çanakkale MT nin CUNDA adasında Buluşması

Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
Havran Motor Dostları ve Çanakkale MT nin CUNDA adasında Buluşması

Çanakkale Ekibinden Sebahattin Hoca ve Mehmet Havran Motor Dostlarıile
Havranda buluştuktan sonra Ayvalık CUNDA adasına gitmek üzere hep beraber yola koyuldular.




Müşteba abi




Sadi abi



Havran motordostları Benzin ikmali yaparken




Ayvalık yolunda gurup dağılmasın diye Başkan Necdet Hocanın Kelle sayımı. :)
Bu kadar delikanlıyı bir arada tutma sorumluluğu yüksek. Sonunda hesap vermek var :)









Buluşma sonrası Cunda adasında toplu resimimiz.



Havran Motor Dostlarından Muharrem Kardeşimiz ve çok sevdiği motosikleti



Cunda adasına geldikten sonra ekip acıkır.
Ahmet hoca balık restourantları arasında en ekonomik ve kaliteli olanı seçecek
İşin içinde pazarlık var.:)




Balık Pazarlığı


Havran Motor Dostları ve Çanakkale MT nin CUNDA adasında gezntideler.
Kordon boyunu arşınlıyorlar. Bazan tanık yüzler selam veriyor ziyeretçilere.



Gezintiye katılmayan sabırzıs aç insanlar.
Masaya oturmuşlar bile. Sorarasanız "Masayı kapmasınlar diye oturduk" cevabını alırsınız:)
sabırsızlar masa başında


Masaya yerleşmeler.

Masanın durumu




Havran Motor Dostlarının Asi delikanlısı Muhittin Balığın otopsisinine başladı bile:)
Eli çok hassas Cerrah kıvraklığı ile balığı kılçıklarından ayırıyor.




Havran Motor Dostları ve Çanakkale MT nin CUNDA adasında Balık restourant da balıklarını yemeye
başladıkları an. Bütün dostlar için afiyet olsun.Yarasın




Havran Motor Dostları ve Çanakkale MT nin CUNDA adasından
Ayrılışı yeniden Yola düşülüyor.
Yolda motosikletlerin süren dostlar. Böyle kullanıyorlar.














Havran Motor Dostları ve Çanakkale MT Burhaniye kavşağında yığılma




Son fotoğraf Burhaniye iskele de çay molası




İşte dostlar bir gezi böyle başladı ve bitti. Sizlerle paylaşmak bizim için bir mutluluktur.
Sizin de gezilerinizin böyle heyecan ve keyif içinde geçmesini dileriz.

Havran Motor Dostları
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
cok guzel bi gezi olmus gibi sadece yemek kısmından pek hoşlanmadım hiç sevmem balıgı:p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Basta Muhittin abi olmak uzere, sırasıyla Necdet abi, Huseyin abi, Ahmet abi ve Muharrem abi cok cok bozuldum size... acaip bozuldum hem de... hani ozelden mesaj yazmadınız, cep numaram kayıtlı sizde, insan bi haber verir kardesine... Benim mahallemde turluyosunuz, bi de balık yiyosunuz, bi de ustune cete gibi geziniyonuz...

neyse nisan ın sonuna dogru İzmir grubuyla sizin oraları bi dagitacagız, iste o zaman bizde aramıyacagız sizi...

onun dısında yine her zamanki gibi guzel gezmissiniz:cat: bu sefer ben yokum ama olsun... Havran Motor Dostları, özledim sizi beeaaaaa...:rendeer:

haa bu arada Emin abiyi goremedim oralarda, ona da cok cok selamlar...
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Keyiifli bir gezi oldu. Katılan arkadaşlara teşekkürler.Sebahattin Hocam fotograflar için teşekkürler.
Sercan planlı bir gezi değildi ani oldu.Bir dahaki sefere buluşuruz.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Elinize ve motorunuza sağlık. Güzel gezi olmuş. Selamlar.
 
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
42
hocam ben siz gitmişiniz ama sonradan haberim oldu tabiki geldiğinizi duyunca arabaya atlayıp geldim sizlere cundada yetiştim ama sofranın sonuna gelmişim güzel geziydi sizin gibi dostları ağırlamaktan kıvaç duyarız sercan kardeş pilansız bir geziydi kusura bakma
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
Teşekkür

Havran motor dostlarına sıcak dostluklarndan dolayı teşekkürler.
Bizim onları ziyaret etmemizi fırsat bilerek onlarda apartopar hemen bir Ayvalık
Cunda gezisi orrganizasyonu yaptılar.:bounce:
Aceleye geldi. Bu fırsatla onlarda uzun süre haraketsizlikten kurtulmak için aktiviteyi yapıverdiler. Bizleri de gezdirmiş oldular.
Onların dostları da bizim dostlarımızdır.
Çok önceden planlı büyük bir organisazyon (toplaşma:queen: ) olursa tüm dostlar bir araya gelir.
Sizler de Çanakkale ye geldiğinizde mutlaka görüşelim.:rendeer:
Herkese Çanakkale den selamlar sevgiler. Sebahattin
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
147
Beyler afiyet olsun, fotoğraflar gayet güzel çıkmış. Ahmet Hocamın pazarlığı nasıl sonuç verdi merak ediyorum. İnşallah Muhittin'inkine benzememiştir.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
152
--------------------------------------------------------------------------------


Hocam sayende iyi bir gezi yaptık bize
gelmeseldiniz güzel bir günü değerlendiremeyecektik
Soğuk havalarda motor kullanmamakla paslanmıştık havran dostları ile geçirdiğin bu güzel güne teşekkür ediyorum görüşmek üzere

Sercan kardeşim bu gezi birden bire oldu sen ve ayarsız aklıma geldiniz fakat senin yurt dışında olduğunu sandım eeeeeeee bizi alıştırdın senenin yarısını yurt dışında geçirdiğin için seni dışarıda sandım
Onun için aramadım kusura bakma bir daha olmazzzzzzzzzzz
İbrahim hocam ben bu sefer Ahmet ağabeyinin yanındaydım pazarlıkta baya öğrendimmmmmmmmm
Sensiz gidince gezilere böyle oluyor. sen varken yemek derdimiz olmuyor. senin yokluğunu en çok ben hissettim yollarda 250 cc motorunla bana heyecan veriyordun. Sende olsaydın gezimizde tam olacaktı. Eksikliğini hissettik.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
178
daha gezinin etkisin den kurtulamadım herhalde ama cok güzeldi sebattin hocama ve mehmet arkadaşıma teşekkür ederim canakkaleden gelmeseler valla küflenecektik hepsine teşekkür ederim sercan kardeşim ben bile yolda yakaladım kimsenin haberi yoktu süpriz oldu biz seni dışarıda sanıyorduk inşallah bidahaki sefere kendine iyibak:):mrgreen::cherry:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
heyyyyy yavrumm beee resimlere bakarak bir nebzede olsa hasret giderdik valla bende her yaz altınoluktayımmm çok güzel bi gezi olmuş teşekkürler
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
178
yok ibrahim abi hocam iyi pazarlık ediyormuhittin abiye kalsak yandık hocam yoklugunu hissettik bende yolda yakaladım biraz işim vardı gec kaldım ama cok güzel bigeziydi havada müsaitti cok güzel oldu inşallah bidaki gezide beraber oluruz
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
yok ibrahim abi hocam iyi pazarlık ediyormuhittin abiye kalsak yandık hocam yoklugunu hissettik bende yolda yakaladım biraz işim vardı gec kaldım ama cok güzel bigeziydi havada müsaitti cok güzel oldu inşallah bidaki gezide beraber oluruz

Merhaba
İbrahim hocam Gerçekten Muharrem Havran çıkışında
yola çıkmadan gurubu yakaladı. Guruba dahil oldu. Muhittine yola çıkmadan önce sordum başka bekleyeceğimiz varmı diye.
Muhittin: "Saat 10:00 dan beri sizi bekliyoz hocam" dedi bize.
Herkese selam ve sevgiler.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
canım ayvalıgım ya ((:) resimlerde kendimi buldum . hersene ayvalıga giden biri olarak buraları görmek çok hoş (:) yazın oralarda olurum bi buluşmada beraber yaparız artık kısmetse
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Oh oh afiyetler olsun haberimiz olmadı ama resimleri görünce sanki birlikteymiş gibi oldu . birdahaki sefere haberimiz olsun
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
178
inşallah rahmi abi bidaki sefere planlı olur bu plansız ansızın bir gezi oldu ben bile sonradan yetiştim kendine iyi bak
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok güzel ve keyifli bir gezi olmuş.paylaşımınız için teşekkürler.ADANA'dan sevgiler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst