Havada takla atan motor

Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
:queen:
son fotoğrafta adamın işi baya zor gibi
2007%5C05%5C20%5Cbikepics-904340-full.jpg

2007%5C05%5C20%5Cbikepics-904341-full.jpg

2007%5C05%5C20%5Cbikepics-904342-full.jpg

2007%5C05%5C20%5Cbikepics-904343-full.jpg

2007%5C05%5C20%5Cbikepics-904345-full.jpg

2007%5C05%5C20%5Cbikepics-904347-full.jpg
 
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
136
ilk resimde jant lastiği acayip zorluyoo belli olacağı.
ancak adam hiç aldırmamış aynı gaz devam bkz 2. resim arka lastik.

en ilgincide son resimde kask nerdee :(
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Adam kendi, istamiş galiba takla atıyo mu atmıyo mu diye bir deniyim demiş demekki atıyoo muşşş
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
sanki 3.fotoğrafta kendi isteğiyle yapmış gibi duruyor.Çünkü ayaklarını koltuğa almış :silent:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
sonix 4. resimde sanki takla atacak bari benden uzaklaşsın diye yapıyor gibi görünmüş. motorun kendi üzerin düşmesini engellemek için
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
vay be arka tekeri o kadarda geri almışlar ama yine de kurtarmamış:cyclopsan
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
bence bilerek yapmış(ama bir insan niye durduk yerine nie böyle birşey yapsınki:silent:).
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
bilerek yapmış adam onu :):):):):) farklı bişey yapayım demiş bunu yapmış işte
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
204
yazık motora yaww alsınlar bu adamın elinden bu motoru mobet versinler kıymetini anlasın:queen::queen::queen:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
ilk fotoğrafta motosikletin zinciri ne hale gelmiş :cyclopsan
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Drag için özel olarak hazırlanmış bir motosiklet ve kareler bir drag yarışından.

Maalesef büyük ihtimalle, zincir gerginliği sorunu nedeniyle motosiklet birden kavramadı.
Pozisyonunu fılayıp gitme durumuna göre alan adamda birden boş bulundu.
Motor birden kavrayınca kafa kalktı ve artık yapacak bir şey yoktu.

Çünkü farkettiyseniz motosiklet olduğu yerde zıplamıyor.
Hareket etmiş, hatta tribünlerin sonuna kadar gelmiş.


Benim hikayem bu.

Hadi değişik bir şey yapalım.
Sizde hikayenizi yazın....
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Resimlerde kesinlikle motor hızlı... Çok hızlı kalkış ve takla atma hali... Bir şekilde gaz kesilememiş...

1. ve 2. karede motor çok hızlı bir şekilde adamın altında fırlıyor.
3. karede motor adamın altından fırladığı için ayaklarıyla temas kesiliyor , ama elleriyle gidonu tutuyor ne yazıkki...
4. karede ayakları seleye kadar geliyor , motor ayrılıyor (bilerek değil) , ama eller hala gidonda.
5. karede gidon brakılıyor , motor kurtulup uzaklaşmaya başlıyor , bu arada adam yerde sürüklenmeye başlıyor...
6. karede yerde sürüklenen adamın iyi bağlanmamış kaskı fırlıyor , sonrasında ne yazıkki fazla uzaklaşmayan motor adamın bacağına düşüyor...

Burada olmayan 7. ve 8. resimlerde hala sürüklenmeye devam ediyorlar. Ama adam ne yere yatabiliyor (kask yok) , ne ayağa kalkabiliyor.. Büyük acı çekiyor. Sonuç , bacaklar kırık... Ama kurtarıyor...

2. veya 3. karede ellerini braksa çok daha rahat kurtaracak... Fakat kazada bunu düşünmek çok zor...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bravo görkem. Çok iyiydi.

Evet arkadaşlar.
Çalıştırın hayal gücünüzü.
Anlatın hikayenizi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst