Hava soğutmalımı su soğutmalımı tercihiniz

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
iyi birşey olmasa tüm markalar su soğutmalıya geçmezdi diye düşünüyorum? Başlığın amacını da anlamadım?
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Bir amaç ,gaye,hedef belirlemeden ne anlamda sordun bunu
Motosiklet alacan rks yada MR biri su birisi hava soğutmalı muhtemelen o yüzden osrdun Ama neden burda yada neden Bi açıklama eklemedin ?
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
348
bence arkadaş hava soğutma ve su soğutmanın farkını bilmiyor yoksa normal bir insan böyle konu açmaz sanıyorum :)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
1000 liklere hava soğutma yetmiyor demekki su soğutma koymuşlar düşük cc lerde demekki gerekmiyorki hava soğutma koyup su soğutma koymamışlar
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
17
fazlasıyla yüzeysel bi soru olduğundan aynı yüzeysellikte cevap vermek yeterli olacaktır. su soğutmalıyı tercih ederdim...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
hava soğutmalıyı tercih ederdim... daha sorunsuz, daha basit...
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
şehir içinde dur kalk sa hava soğutma ama birazda kalite. Uzun yol yüksek sürat + yük ise su soğutma ve kalite
 
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
490
50-100-110-125-150cc Tum Marka Modellerde Hava sogutma var.
maliyeti yok.
200-250-300-400-500-600cc yukarsi su sogutmali.
bir ara yag sogutmalilar vardi ama yaygin degil.
mondial ve birkac markanin scooter larda fan sogutma var ama nekadar ise yariyor bilmiyorum
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Tam genelleme yapmamak lazım. Bu tamamen motosikletlerin kullanım amacı, yapısı ve tarzı ile alakalı..
Örneğin Cbr 125 su soğutmalıyken Virago 1100 hava soğutmalıdır. Her motosiklet ki çoğu çinli de buna dahil, üretilirken hesaplar yapılırken kullanım amacı doğrultusunda hangisi yeterliyse o seçilir. Ama tutupta Virago 1100 ü şehir içi kullanım için alırsan hararet yaptırıp hava soğutmaya b.k atarsan o senin suçundur, motorun hava soğutmalı olmasının değil. Aynı zamanda su soğutmalı bir 1000 cc SS R1'i şehir içinde sürekli dur kalkta kullanırsan hararet yapar. Bu yüzden motoru hava/su soğutma olarak değil de motorun üretim amacına göre kullanım şekline göre seçmek sonra da motora b.k atmamak lazım.
 
Katılım
2 Kas 2012
Mesajlar
34
peki rks titanic 200 için hava soğutmalı ideal mi ona 5.300 tl gibi para değer mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------

eksik yazdm anlatamadım demek istedğimi soryy :D motorla ilgili 3. senem :) 2oo lük bi motor için demek istedm devrik cümle oldu napak :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
peki rks titanic 200 için hava soğutmalı ideal mi ona 5.300 tl gibi para değer mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------

eksik yazdm anlatamadım demek istedğimi soryy :D motorla ilgili 3. senem :) 2oo lük bi motor için demek istedm devrik cümle oldu napak :)
5.300 TL eder mi bilmiyorum o motor hakkında detaylı bilgim yok ama commuter motorlar için hava soğutma idealdir bahsettiğin motor için hava soğutma yeterlidir.
 
Katılım
20 Mar 2012
Mesajlar
608
kardeşim sorun keşke şöyle olsaydı yağ soğutmalı mı? su soğutmalı mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst