öncelikle havayı dışardan içeriye doğrumu yoksa içerden dışarıya doğrumu çektiğine bakıp karbüratöre giden yerden basınçlı havayı sıkarak temizleyebilirsin. aslında arazide ve çok tozlu ortamlarda kullanmıyorsanız pekde hassas ve önemli birşey değil. sadece şu an düşünüp ortaya koyduğum bir mantık var o da ilk baştaki yazdığım şey
motosiklet çalışırken havayı çektiği yönde değilde tersi yönünde basınçlı hava sıkarak temizlenmesi daha sağlıklı olaraktır. bu şekilde yapılırsa filtrenin tuttuğu tozlar dışarı atılacaktır. tersi yapılırsa filtrenin içine doğru gitmee zorlanacaktır. belki içinden zorla geçecek. belkide milyarlarca olan gözeneklerden birkaçını tıkayacaktır.
bu kadar hassas düşüneyede gerek yok sıkın havayı gitsin işte
