Harun Kolçak Vefat Etti..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
harun-kolcak.jpg


Mekanı cennet olsun çok güzel slowları vardı , hakkında pek kötü şeyler duymadım duyulduğunu da sanmıyorum..Gidiyor gençliğimizin arkadaşları kahramanları geriye kalanlara Allah uzun ömür sabır versin..
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
20228752_1310714745694417_5939705108070576961_n.jpg


Bütün organlarımı bağışladığım için büyük ihtimalle öldüğümde beni size poşetle verecekler. O yüzden fazla kurcalamayın. Cesedimi o poşetle toprağa gömüp üzerine bir ağaç dikilmesini istiyorum. Mezar taşı isim falan istemiyorum. Ne cenazemde ne de sonrasında 3 üydü 7 siydi 40'ıydı gibi bahanelerle yemek falan vermeyin, yok şunu çok severdi yok canı için yiyelim gibi saçmalıklarla karnınızı şişirmeye bahane aramayın. Siz etli pide yiyin diye ölmedim ben. Benim canım için yediğiniz her lokma boğazınızda kalır. Bilesiniz. Öyle mevlit falan bahanesiyle hatim indirmeye arkamdan iyiliğim için dua falan etmeye kalkmayın, yaşarken yapmadığınız iyiliği ölünce yapmaya kalkmayın. Yemem. İlla birilerine yemek vermek isterseniz sokaktaki hayvanlara verin. Bu en net isteğimdir.

Benim malım kıymetlidir hiçbir eşyamı bir tanıdığa vermeyin. Giysilerimi aşevine ya da sosyal hizmetlere verin. Diğer eşyalarımı atın ya da yakın. Benden geriye hiçbişey kalmasın. Beni tanıyanlar iyi bilir ki biraz fazlaca açık sözlüyümdür. O yüzden gönlüm ister ki hepinizden önce öleyim. Sonraya kalıpta kimsenin ölüsüyle falan uğraşamam. Arkamdan istediğiniz kadar atıp tutabilirsiniz artık. Rahat olun. Sizinle mi uğraşacağım? Ne güzel ölmüşüm. Ve... evet. Hayvanları insanlardan daha çok seviyorum.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Üniversite yıllarımın pop starıydı. Yazık , erken ölmüş. Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
393
90'lar.
Hızlıyız filan...
İstiklalde metal çalmıyorsak, Fenerbahçe veya Ataköyde pop çalıyoruz.
O zamanlar "Gir Kanıma" isimli şarkının video klibinde şirinlik derecesinde şapşal dans eden, Al Yankovich kılıklı bir adama çok gülerdik.
Pop çaldığımız mekanda bir çift bu parçayı istemişti. Hani girdik parçaya da, vokalist arkadaş çıkamamıştı adamın çıktığı seslere. Zor bitmişti şarkı. Yarım yamalak aldık alkışı, verdik aramızı.
Adam sıkı müzisyendi onu biliyorduk, ama bir kaç sene sonra gittiğimiz bir mekanda tanışınca müzisyenliği kadar, efendilik konusunda da sıkı olduğunu öğrenmiştim.
Çekip gitmiş buralardan, benim de aklımda vokalisti kanırtan şarkısı.
 
Katılım
3 Tem 2017
Mesajlar
160
Son zamanlarda bir programa çıkıp hastalığını atlattığını söylemişti. Ama kader işte. Nüksetmiş demek ki. Gerçekten çok üzüldüm, erken yaşta aramızdan ayrılan sanatçılar yüreğimi yakıyor.. Mekanı cennet olsun.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hem yaptığı işi hem de topluma yansıttığı kişiliğini takdir eder, şarkılarını severek dinlerdik.
Huzur içinde uyusun.
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
"Bütün organlarımı bağışladığım için büyük ihtimalle öldüğümde beni size poşetle verecekler. O yüzden fazla kurcalamayın. Cesedimi o poşetle toprağa gömüp üzerine bir ağaç dikilmesini istiyorum. Mezar taşı isim falan istemiyorum. Ne cenazemde ne de sonrasında 3 üydü 7 siydi 40'ıydı gibi bahanelerle yemek falan vermeyin, yok şunu çok severdi yok canı için yiyelim gibi saçmalıklarla karnınızı şişirmeye bahane aramayın. Siz etli pide yiyin diye ölmedim ben. Benim canım için yediğiniz her lokma boğazınızda kalır. Bilesiniz. Öyle mevlit falan bahanesiyle hatim indirmeye arkamdan iyiliğim için dua falan etmeye kalkmayın, yaşarken yapmadığınız iyiliği ölünce yapmaya kalkmayın. Yemem. İlla birilerine yemek vermek isterseniz sokaktaki hayvanlara verin. Bu en net isteğimdir.

Benim malım kıymetlidir hiçbir eşyamı bir tanıdığa vermeyin. Giysilerimi aşevine ya da sosyal hizmetlere verin. Diğer eşyalarımı atın ya da yakın. Benden geriye hiçbişey kalmasın. Beni tanıyanlar iyi bilir ki biraz fazlaca açık sözlüyümdür. O yüzden gönlüm ister ki hepinizden önce öleyim. Sonraya kalıpta kimsenin ölüsüyle falan uğraşamam. Arkamdan istediğiniz kadar atıp tutabilirsiniz artık. Rahat olun. Sizinle mi uğraşacağım? Ne güzel ölmüşüm. Ve... evet. Hayvanları insanlardan daha çok seviyorum."

şu yazıya oturdum bir fasıl ağladım,
ne kdr güzel yazmış...
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Allah rahmet eylesin.
Toprağı bol olsun.. :(

Bu arada organları alınan kişinin cenazesi, kamuoyuna yansıdığı gibi bir torba içinde teslim edilmez aksine son derece özenli bir şekilde vücut bütünlüğü bozulmadan aileye teslim edilir. Bu konuda nakil merkezleri özellikle hassasiyet göstermektedir bilginize..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
bahsedilen yazının kendine ait olmadığı ile ilgili müzik şirketi açıklama yaptı. Atlatmıştı hastalığı sanki... zamanında dinleyenler için ters köşe oldu:salut:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
"Bütün organlarımı bağışladığım için büyük ihtimalle öldüğümde beni size poşetle verecekler. O yüzden fazla kurcalamayın. Cesedimi o poşetle toprağa gömüp üzerine bir ağaç dikilmesini istiyorum. Mezar taşı isim falan istemiyorum. Ne cenazemde ne de sonrasında 3 üydü 7 siydi 40'ıydı gibi bahanelerle yemek falan vermeyin, yok şunu çok severdi yok canı için yiyelim gibi saçmalıklarla karnınızı şişirmeye bahane aramayın. Siz etli pide yiyin diye ölmedim ben. Benim canım için yediğiniz her lokma boğazınızda kalır. Bilesiniz. Öyle mevlit falan bahanesiyle hatim indirmeye arkamdan iyiliğim için dua falan etmeye kalkmayın, yaşarken yapmadığınız iyiliği ölünce yapmaya kalkmayın. Yemem. İlla birilerine yemek vermek isterseniz sokaktaki hayvanlara verin. Bu en net isteğimdir.

Benim malım kıymetlidir hiçbir eşyamı bir tanıdığa vermeyin. Giysilerimi aşevine ya da sosyal hizmetlere verin. Diğer eşyalarımı atın ya da yakın. Benden geriye hiçbişey kalmasın. Beni tanıyanlar iyi bilir ki biraz fazlaca açık sözlüyümdür. O yüzden gönlüm ister ki hepinizden önce öleyim. Sonraya kalıpta kimsenin ölüsüyle falan uğraşamam. Arkamdan istediğiniz kadar atıp tutabilirsiniz artık. Rahat olun. Sizinle mi uğraşacağım? Ne güzel ölmüşüm. Ve... evet. Hayvanları insanlardan daha çok seviyorum."

şu yazıya oturdum bir fasıl ağladım,
ne kdr güzel yazmış...

benim vasiyetime ne kadar da benziyor..
tek farkı "küllerimi akdenize dökün"dü..
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
"Bütün organlarımı bağışladığım için büyük ihtimalle öldüğümde beni size poşetle verecekler. O yüzden fazla kurcalamayın. Cesedimi o poşetle toprağa gömüp üzerine bir ağaç dikilmesini istiyorum. Mezar taşı isim falan istemiyorum. Ne cenazemde ne de sonrasında 3 üydü 7 siydi 40'ıydı gibi bahanelerle yemek falan vermeyin, yok şunu çok severdi yok canı için yiyelim gibi saçmalıklarla karnınızı şişirmeye bahane aramayın. Siz etli pide yiyin diye ölmedim ben. Benim canım için yediğiniz her lokma boğazınızda kalır. Bilesiniz. Öyle mevlit falan bahanesiyle hatim indirmeye arkamdan iyiliğim için dua falan etmeye kalkmayın, yaşarken yapmadığınız iyiliği ölünce yapmaya kalkmayın. Yemem. İlla birilerine yemek vermek isterseniz sokaktaki hayvanlara verin. Bu en net isteğimdir.

Benim malım kıymetlidir hiçbir eşyamı bir tanıdığa vermeyin. Giysilerimi aşevine ya da sosyal hizmetlere verin. Diğer eşyalarımı atın ya da yakın. Benden geriye hiçbişey kalmasın. Beni tanıyanlar iyi bilir ki biraz fazlaca açık sözlüyümdür. O yüzden gönlüm ister ki hepinizden önce öleyim. Sonraya kalıpta kimsenin ölüsüyle falan uğraşamam. Arkamdan istediğiniz kadar atıp tutabilirsiniz artık. Rahat olun. Sizinle mi uğraşacağım? Ne güzel ölmüşüm. Ve... evet. Hayvanları insanlardan daha çok seviyorum."

şu yazıya oturdum bir fasıl ağladım,
ne kdr güzel yazmış...

Aynısını talep eder son olarak camiden sela okumak yerine Haydar Haydar türküsünün çalınmasını isterim.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Allah rahmet eylesin.
Toprağı bol olsun.. :(

Bu arada organları alınan kişinin cenazesi, kamuoyuna yansıdığı gibi bir torba içinde teslim edilmez aksine son derece özenli bir şekilde vücut bütünlüğü bozulmadan aileye teslim edilir. Bu konuda nakil merkezleri özellikle hassasiyet göstermektedir bilginize..

ben öldükten sonra fark etmez..
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
bahsedilen yazının kendine ait olmadığı ile ilgili müzik şirketi açıklama yaptı. Atlatmıştı hastalığı sanki... zamanında dinleyenler için ters köşe oldu:salut:

Durumu iyiye gidiyormuş ilaç tedavisine başlamış doktoru. Annesinin üzerine yemin ettirip içiriyormuş ilaçları ama o içmeyip içtim demiş.
Enteresan bi adamdı..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------

ben öldükten sonra fark etmez..

Sen bana lazımsın dur abi nereye.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Durumu iyiye gidiyormuş ilaç tedavisine başlamış doktoru. Annesinin üzerine yemin ettirip içiriyormuş ilaçları ama o içmeyip içtim demiş.
Enteresan bi adamdı..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------



Sen bana lazımsın dur abi nereye.

:) gel beraber takılalım diyecem de, yenge var.. izin vermez :))
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Ailesi , yakınları ve sevenlerine sabırlar dilerim , şarkıları arada aklıma gelir mırıldanır idim.
 

Sie

Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiç üzülmedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst