Bütün organlarımı bağışladığım için büyük ihtimalle öldüğümde beni size poşetle verecekler. O yüzden fazla kurcalamayın. Cesedimi o poşetle toprağa gömüp üzerine bir ağaç dikilmesini istiyorum. Mezar taşı isim falan istemiyorum. Ne cenazemde ne de sonrasında 3 üydü 7 siydi 40'ıydı gibi bahanelerle yemek falan vermeyin, yok şunu çok severdi yok canı için yiyelim gibi saçmalıklarla karnınızı şişirmeye bahane aramayın. Siz etli pide yiyin diye ölmedim ben. Benim canım için yediğiniz her lokma boğazınızda kalır. Bilesiniz. Öyle mevlit falan bahanesiyle hatim indirmeye arkamdan iyiliğim için dua falan etmeye kalkmayın, yaşarken yapmadığınız iyiliği ölünce yapmaya kalkmayın. Yemem. İlla birilerine yemek vermek isterseniz sokaktaki hayvanlara verin. Bu en net isteğimdir.
Benim malım kıymetlidir hiçbir eşyamı bir tanıdığa vermeyin. Giysilerimi aşevine ya da sosyal hizmetlere verin. Diğer eşyalarımı atın ya da yakın. Benden geriye hiçbişey kalmasın. Beni tanıyanlar iyi bilir ki biraz fazlaca açık sözlüyümdür. O yüzden gönlüm ister ki hepinizden önce öleyim. Sonraya kalıpta kimsenin ölüsüyle falan uğraşamam. Arkamdan istediğiniz kadar atıp tutabilirsiniz artık. Rahat olun. Sizinle mi uğraşacağım? Ne güzel ölmüşüm. Ve... evet. Hayvanları insanlardan daha çok seviyorum.
"Bütün organlarımı bağışladığım için büyük ihtimalle öldüğümde beni size poşetle verecekler. O yüzden fazla kurcalamayın. Cesedimi o poşetle toprağa gömüp üzerine bir ağaç dikilmesini istiyorum. Mezar taşı isim falan istemiyorum. Ne cenazemde ne de sonrasında 3 üydü 7 siydi 40'ıydı gibi bahanelerle yemek falan vermeyin, yok şunu çok severdi yok canı için yiyelim gibi saçmalıklarla karnınızı şişirmeye bahane aramayın. Siz etli pide yiyin diye ölmedim ben. Benim canım için yediğiniz her lokma boğazınızda kalır. Bilesiniz. Öyle mevlit falan bahanesiyle hatim indirmeye arkamdan iyiliğim için dua falan etmeye kalkmayın, yaşarken yapmadığınız iyiliği ölünce yapmaya kalkmayın. Yemem. İlla birilerine yemek vermek isterseniz sokaktaki hayvanlara verin. Bu en net isteğimdir.
Benim malım kıymetlidir hiçbir eşyamı bir tanıdığa vermeyin. Giysilerimi aşevine ya da sosyal hizmetlere verin. Diğer eşyalarımı atın ya da yakın. Benden geriye hiçbişey kalmasın. Beni tanıyanlar iyi bilir ki biraz fazlaca açık sözlüyümdür. O yüzden gönlüm ister ki hepinizden önce öleyim. Sonraya kalıpta kimsenin ölüsüyle falan uğraşamam. Arkamdan istediğiniz kadar atıp tutabilirsiniz artık. Rahat olun. Sizinle mi uğraşacağım? Ne güzel ölmüşüm. Ve... evet. Hayvanları insanlardan daha çok seviyorum."
şu yazıya oturdum bir fasıl ağladım,
ne kdr güzel yazmış...
"Bütün organlarımı bağışladığım için büyük ihtimalle öldüğümde beni size poşetle verecekler. O yüzden fazla kurcalamayın. Cesedimi o poşetle toprağa gömüp üzerine bir ağaç dikilmesini istiyorum. Mezar taşı isim falan istemiyorum. Ne cenazemde ne de sonrasında 3 üydü 7 siydi 40'ıydı gibi bahanelerle yemek falan vermeyin, yok şunu çok severdi yok canı için yiyelim gibi saçmalıklarla karnınızı şişirmeye bahane aramayın. Siz etli pide yiyin diye ölmedim ben. Benim canım için yediğiniz her lokma boğazınızda kalır. Bilesiniz. Öyle mevlit falan bahanesiyle hatim indirmeye arkamdan iyiliğim için dua falan etmeye kalkmayın, yaşarken yapmadığınız iyiliği ölünce yapmaya kalkmayın. Yemem. İlla birilerine yemek vermek isterseniz sokaktaki hayvanlara verin. Bu en net isteğimdir.
Benim malım kıymetlidir hiçbir eşyamı bir tanıdığa vermeyin. Giysilerimi aşevine ya da sosyal hizmetlere verin. Diğer eşyalarımı atın ya da yakın. Benden geriye hiçbişey kalmasın. Beni tanıyanlar iyi bilir ki biraz fazlaca açık sözlüyümdür. O yüzden gönlüm ister ki hepinizden önce öleyim. Sonraya kalıpta kimsenin ölüsüyle falan uğraşamam. Arkamdan istediğiniz kadar atıp tutabilirsiniz artık. Rahat olun. Sizinle mi uğraşacağım? Ne güzel ölmüşüm. Ve... evet. Hayvanları insanlardan daha çok seviyorum."
şu yazıya oturdum bir fasıl ağladım,
ne kdr güzel yazmış...
Allah rahmet eylesin.
Toprağı bol olsun..
Bu arada organları alınan kişinin cenazesi, kamuoyuna yansıdığı gibi bir torba içinde teslim edilmez aksine son derece özenli bir şekilde vücut bütünlüğü bozulmadan aileye teslim edilir. Bu konuda nakil merkezleri özellikle hassasiyet göstermektedir bilginize..
bahsedilen yazının kendine ait olmadığı ile ilgili müzik şirketi açıklama yaptı. Atlatmıştı hastalığı sanki... zamanında dinleyenler için ters köşe oldu:salut:
ben öldükten sonra fark etmez..
Durumu iyiye gidiyormuş ilaç tedavisine başlamış doktoru. Annesinin üzerine yemin ettirip içiriyormuş ilaçları ama o içmeyip içtim demiş.
Enteresan bi adamdı..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------
Sen bana lazımsın dur abi nereye.