Harley görünümlü Kanuni

Katılım
5 Ağu 2005
Mesajlar
43
şunu anlıyorumki bizim hiçbir düşünceye saygımız yokk...yanlışmıyım.. :king:[/quote]

aynen katılıyorum .... oh çok güsel diyince bişey yok ama dier türlü diyince hemen adama saldırıyolar kardeşim o zaman bu resim buraya nie konuldu insanlar resim hakkında konuşsun die herkes müthiş derse o zaman nerde eleştirel bakış
 
Katılım
26 May 2005
Mesajlar
122
Arkadaşlar işin gerçeği çok sert bi yazı yazacaktım ama
işi büyütmeye insanları kırmaya gerek yok

Şimdi arkadaş demişki motosikletin bile yok millete bok atıyosun

1-motosikleti olmayanlar bu siteye giremez diye bir kural varsa gelmeyiz olur biter
veya motosikleti olmayanlar yazı yazamaz diyorsanız amenna çeker gideriz

2-Kime ne bok atmışız adam bi resim koymuş yorum istemiş bizde yorumumuzu yapmışız eşeğe altın semer vursan eşektir sözü nün anlamı(anlamayanlara izah edeyim) bir motosiklet markasını ve bu markanın kalitesizliğini anlatıyor
bu modifeye işini yapana sözümüz yok (inşallah anlaşılmıştır.)

Bir arkdaşta herkes harley alamıyor demiş

Bakın bir hususu tüm açıklığıyla izah edeyim Ben hayatım boyunca kimseyi küçümsemedim üstelik acımasızca eleştirdiğim kanuni 250 Seyhan ı geçen yıl ben borç harç kredi çekerek aldım halada borcunu ödüyorum
güzelliğine kanıp almıştım motosiklet bin türlü sorun çıkardı

Şimdi ben çıkmışım ortaya dostane gayet açık yüreklilikle bu motosikletten her bahsedildiğinde ARKADAŞLAR BEN YANDIM SİZ YANMAYIN DİYE UYARIYORUM
kötümü ediyorum Allah aşkına söyleyin

YAHU BANANE ALAN ALSIN bana bir giren çıkan varmı? soruyorum size

Yok efendim iyi motosiklet alamayanı küçümsüyormuşum HAYRET YA arkadaşlar ben kendime motosiklet alamıyorum pahalı diye ondan sonra elalemle dalga geçiyorum parası olmayıpta kanuni almak zorunda kalan ardaşlarla YAHU BU NASIL Bİ MANTIKTIR ben millete paranıza yazık etmeyin eylemeyin diye bağım bağım bağırıyorum adam kalkmış beni milletle dalga geçmekle suçluyor

Başka bir forumda arkadaşın birisi Kanuni DEER hakkında" aman ha adam geldi servise motosikleti attı gitti " demiş uyarmış kötümü etti adam
bu motosikleti alanlarla, honda yamaha alamayıp bunu alan ardaşlarla dalgamı geçmiş oluyor yoksa dostane bir uyarıdamı bulunuyor

Arkadaşlar ben karışmam ALIN KARDEŞİM KANUNİ ŞAHANE BİR MOTOSİKLETTİR harikadır HAYRET YA
NE YAPAN YAPSIN
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
şimdi paçino günah çıkarır gibi bir yazı yazmışsın
ben her yazını takip ediyorum hatırlarsan sana daha öncede çin hükümeti sana hakaretten dava açabilir demiştim tabiki bu bir şakaydı ama artık sanaldada dikkatli olmak lazım iş şakadan heran çıkabiliyo
sen sadece kanuniye değil her çin malına aynen bu şekilde yaklaşıyosun insanlar ceplerindeki paralara göre motor alıyorlar kim altında BMW istemez kim bir KTM istemez ama fiatları ortada ayrıca daha önce eğer siteyi takip ettiysen çok ii marka motorların hayati üretim hatalarını kabullenmediğini hatta şikayetçi olan arkadaşı tehdide kadar işi götürdüklerini gördük noldu 20 000 tl üzeri motor üniversite raporlarına karşı koydu iş büyüyünce sustular ve olay tüketici lehinde sonlandı aç bak jinlun başlığının 29. sayfasında bir problem yaşayan arkadaşımın problemlerini anlattım şirket yetkilisi hemen cevap yazdı ve sorunumuzu çözdü
çok yakında bu yazıyı bir başlık altında toplayıp sizlere sunacam yani adamlar dimdik durdu motorunun arkasında ben şu an g.kore malı birr motora biniyorum
motor çok kaliteli gel gelelim arkasında firma yok şimdi de el deiştirmiş karşımda muhatap yok sorunlarımı kendim çözmek zorundayım isterse muz cumhuriyeti malı olsun eğer yedek parçası varsa o motor yürür yürüyen motorda en ii motordur. hiç saymadım ama hayatım boyunca bir çok motorum oldu dahada olacak insanların alabildiği malları küçümsemek iş değil her şeyden önce ayıp hayırlı olsun der geçersin bendede bir kanuni var (hussar) vede çok memnunum şu an tam 12000 küsur km yaptı sorun yok ha far camım kırıldı deiştirdim selem kırıldı deiştirdim arka lastik deişti buda çin malı ve kanuni
problemsiz motor olmaz iş bu problemlerin çözümü olsun sen başedememiş olabilirsin bu senin deneyim eksikliğini gösterir her parçası bulunan bir motoru nasıl yürütemedin hayret :silent:
bence çin mallarına saldırma hondada da aynı sorunlar yaşanır bir piaggiom vardıki beni o delirtti asıl italyan malları alınmaz her parçası emsallerini 3 katı fiyata satılıyo oda bulabilirsen
 
Katılım
26 May 2005
Mesajlar
122
ii de dostum sen söylemişsin
italyan malı motosiklet alınmaz diye
şimdi sen italyan malı motosiklet alan arkadaşlarla dalga geçmiş
onları küçümsemişmi oluyorsun
yoksa "arkadaşlar bumotosikletin şöyle şöyle problemleri var "deyip uyarmışmı oluyorsun
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
yok ben italyan alan yanar diyor vede bunu bunca yıllık deneyimimle iddaa ediyorum :farao:
 
Katılım
1 Eyl 2004
Mesajlar
329
pacino, demek istediğini şimdi anladım pardon bi de bazı şeylerin üstünde bu kadar durma
bu da özürümü kabul etmen için :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
beberr abi bi saniye dur please...

abi sen ne muhalefet birisin yaaa...şimdi durup dururken benim efsane motorum pıaggoya nasıl laf edersinn...15 yaşında bir pıaggo alıpda sorun yaşadıysan onu bilemem...ama pıaggo kadar kalite bir mal dünyada henüz yok hayatımm...marmarisin gülüsün dedik tepemize çıktın be abii... :queen:

italyanlar tasarım ve kalite hususunda dünyada 1 numaradır bence...

BEN EZELDEN BERİDİR PIAGGOYLA YAŞADIM PIAGGOYLA YAŞARIMMM...
HANGİ CAHAL PIAGGOYA BOK ATACAKMIŞ ŞAŞARIMMM...
ÇOK SİNİRLENDİRME BENİ ATLAR MOTORUMA MARMARİSE AKARIMM...
O TATLI YANAKLARINI SIKARIM.....(son dize uymadı)

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:


uşaklı dostum ve hemşehrim pacıno bi ara buluşalımda marmarise uğrayalımm...bu herşeyi bilen adama motorlar hakkında daha detaylı ve teknik bir sunum yapalımm... :queen:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
kanuni deer ile ilgili yazıyı ben yazmıştım.evet adam gözümün önünde bıraktı gitti.ayrıca seyhan 250 cc yi kim aldıysa bin pişman.Herkesin satın alma gücü yüksek olsa emin olun Türkiyede ne kanuni olur ne jinlun nede diger çin malları.Herşey çok güsel olacak;umarım...
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
61
Ne gerek var bu kadar masrafa,bu masrafı edene kadar üstüne biraz daha koy düzgün bşi al.Dogan görünümlü şahin gbi bşi olmuş

:farao:
yuhhhh be süper olmuş motor laf yok harley kadar kaliteli olamaz tabii bu bir gerçek ama kanunide boş motor değil çok iyi olmuş bugün altnizadede gördüm capitolde harlay buluşması var onlar yapmışlar dizaynı :cat:
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
1
:cyclopsani: kanuni yada jawa yada puch ne farkeder sonuçta adam aysel güreli almış hülya avşar yapmış sadece kamburu belli :santa: olsun okadar ellerine sağlık kardeş rica etsem bende murat 124 var hani diyorum cabrio felan yaparmısın ne dersin deneyelimmi :flower:
 
Katılım
1 Eyl 2004
Mesajlar
329
classharley, murat 131 i ağaoğlu holdingin sahibi mi ne cabrio yapmış.çeşmede gördüm şok geçirmiştim.
motordan ses gelmiyor,arabanın iç döşemeler deri (krem rengi) ve çok güzeldi
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
çok hoş olmuş ilerde bende modifiyeye girecem bakalım ortaya ne çıkacak,:cyclopsan
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Çok güzel bir alet. Ama yapılan masraflara değil yaratıılığa puanım 10 üzerinden 10 ...
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Abi ali samiyene yedek ışık kaynağı yapsınlar bu motoru.:)
Şaka bi yana hiç beğenmedim.Kullandığın motoru kendi kişiliği ile kabul etmeliyiz.İşin özünde bu yatar.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
ya bu konu verilmişti geçenlerde, ama hangisi daha eski anlayamadım!:silent:
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
bence gereksiz masraf yapılmış ve motorun kişiliği bozulmuş fakat sahibi kendi kşiliğini motora yansıtmış olabilir saygı duyarım. fakat bu kadar ekstra yük motorun yakıt sarfiyatını artırı gibi. birde bu kadar masrafa değer mi? hani bir zamanlar 86 doğan görünümlü 82 şahinler vardı ya, onun gibi bir çağrışım da yaptı bende...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst