Arkadaşlar işin gerçeği çok sert bi yazı yazacaktım ama
işi büyütmeye insanları kırmaya gerek yok
Şimdi arkadaş demişki motosikletin bile yok millete bok atıyosun
1-motosikleti olmayanlar bu siteye giremez diye bir kural varsa gelmeyiz olur biter
veya motosikleti olmayanlar yazı yazamaz diyorsanız amenna çeker gideriz
2-Kime ne bok atmışız adam bi resim koymuş yorum istemiş bizde yorumumuzu yapmışız eşeğe altın semer vursan eşektir sözü nün anlamı(anlamayanlara izah edeyim) bir motosiklet markasını ve bu markanın kalitesizliğini anlatıyor
bu modifeye işini yapana sözümüz yok (inşallah anlaşılmıştır.)
Bir arkdaşta herkes harley alamıyor demiş
Bakın bir hususu tüm açıklığıyla izah edeyim Ben hayatım boyunca kimseyi küçümsemedim üstelik acımasızca eleştirdiğim kanuni 250 Seyhan ı geçen yıl ben borç harç kredi çekerek aldım halada borcunu ödüyorum
güzelliğine kanıp almıştım motosiklet bin türlü sorun çıkardı
Şimdi ben çıkmışım ortaya dostane gayet açık yüreklilikle bu motosikletten her bahsedildiğinde ARKADAŞLAR BEN YANDIM SİZ YANMAYIN DİYE UYARIYORUM
kötümü ediyorum Allah aşkına söyleyin
YAHU BANANE ALAN ALSIN bana bir giren çıkan varmı? soruyorum size
Yok efendim iyi motosiklet alamayanı küçümsüyormuşum HAYRET YA arkadaşlar ben kendime motosiklet alamıyorum pahalı diye ondan sonra elalemle dalga geçiyorum parası olmayıpta kanuni almak zorunda kalan ardaşlarla YAHU BU NASIL Bİ MANTIKTIR ben millete paranıza yazık etmeyin eylemeyin diye bağım bağım bağırıyorum adam kalkmış beni milletle dalga geçmekle suçluyor
Başka bir forumda arkadaşın birisi Kanuni DEER hakkında" aman ha adam geldi servise motosikleti attı gitti " demiş uyarmış kötümü etti adam
bu motosikleti alanlarla, honda yamaha alamayıp bunu alan ardaşlarla dalgamı geçmiş oluyor yoksa dostane bir uyarıdamı bulunuyor
Arkadaşlar ben karışmam ALIN KARDEŞİM KANUNİ ŞAHANE BİR MOTOSİKLETTİR harikadır HAYRET YA
NE YAPAN YAPSIN