Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 12 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu antika meraklılarını anlamıyorum ne işiniz var hurdalarla buda onların zevki saygı duymak gerek...ancak bu hurdadan ne köy olur nede kasaba yedek parçasıda belki fizan da falan vardır![]()
belki birileri sinir olucak ama bu antikaya verceğim parayla RR alırım puhahahahahahahah:mrgreen:
