Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 15 May 2009
- Mesajlar
- 1,389
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
97 zx6r ım var.
baya bi hararet yapıyordu. bende içindeki 3lt suyu boşaltıp yerine 3 lt antifriz koydum. ama bu arada suyu boşaltırken içinde yağ olduğunu fark ettim. şimdi 1 ay içinde siparişini verdiğim üst kapak contam gelecek ve değiştiricem. hazır sökmüşken bakmam gereken , aklıma gelmeyen şeyleri ve önerilerinizi söylermisiniz?
not: bu boş konuya yazacağınız her mesaj için şimdiden teşekkürler.
baya bi hararet yapıyordu. bende içindeki 3lt suyu boşaltıp yerine 3 lt antifriz koydum. ama bu arada suyu boşaltırken içinde yağ olduğunu fark ettim. şimdi 1 ay içinde siparişini verdiğim üst kapak contam gelecek ve değiştiricem. hazır sökmüşken bakmam gereken , aklıma gelmeyen şeyleri ve önerilerinizi söylermisiniz?
not: bu boş konuya yazacağınız her mesaj için şimdiden teşekkürler.