Hangisini almalıyım (FOTOĞRAFLI,Vitesli)

Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
13
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2015
Mesajlar
246
hangisi ucuzsa ve az yakıyorsa onu al sitede 2006 yılından beridir çin malı kullanan bir hocamız var o nedenini videoda gayet güzel açıklıyor
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
öncelikle bu makinelerin üstüne mutlaka bi otur.. Sonra hangisinde rahatsın ve hangisinin görüntüsü hoşuna gidiyor. al gitsin çok fazla düşünme.. Kullanıcılarının genelde memnun olduğu makineler..
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
13
benzin konusu nasıl bunların bilionuzmu bu rks titanic havalı gözüküyo ama 100 km de 4 litre benzin yiyo diyolar bazılarıda kullanıma bağlı felan filen

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------

benzin konusu nasıl bunların bilionuzmu bu rks titanic havalı gözüküyo ama 100 km de 4 litre benzin yiyo diyolar bazılarıda kullanıma bağlı felan filen
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
26
benzin konusu nasıl bunların bilionuzmu bu rks titanic havalı gözüküyo ama 100 km de 4 litre benzin yiyo diyolar bazılarıda kullanıma bağlı felan filen

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------

benzin konusu nasıl bunların bilionuzmu bu rks titanic havalı gözüküyo ama 100 km de 4 litre benzin yiyo diyolar bazılarıda kullanıma bağlı felan filen

valla rks nin yakıtı çok sıkıntı naked tarzları hoşuna gidiyosa çok iyi bir örnek honda msx 125 çok yakışıklı yolda ilgiden süremeyebilirsin motoru yakıt tüketimi 2 litre
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
x treme hepsine bin basar ama boyun önemli tabi her isteyene gitmiyor x treme :D
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
13
mesaj olarak yazmıştım burdanda yazayım boyum uygun 1,80 veya 1,82 felan.. ve honda msx 125 güzel duruyoda genelde 2 kişi bincez çok küçük sanki ama güzel motormuş ama 7800 çok para :D
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
433
1.70 68kg olarak ben x treme max'ı 15bin km kullandım
benzin muhtemelen hepsinden çok yakıçaktır.
firen ve eloktironik sistemi çok kaliteli değil
uzun yol yaptım lastik , elcik, rüzgarlık çok önemli.
dağ bayır dere tepe deniz kumsal her yolda denedim teçrübe ettim.
fiyatından daha kaliteli ve ilgi çekici bir görüntüsü var.
yüksek oluşu trafikte ileriyi görmek açısından avantaj.
2012de parça sıkıntısı vardı ama şu an zannetmiyorum filtre, buji, bilyeler, teller bi çok marka modelle aynı sıkıntı yaşamazsın.
üstüne oturup hissetmek çok önemli patikada virajda nasıl hissettirdiği önemli...

sana tavsiyem nerde yaşıyorsan mt il toplantısına katıl motoru olan arkadaşlardan rica et bir üzerine otur fiyat görüntü yanıltır herzaman.
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
13
Okaca lifan çok sade geliyo ya şuanki motorum onun aynısı gibi kuba xcg 150
Hamza şimsek 100 km de kaç litre yakar yani burdaki arkadaşların yorumu gönlümü ondan ona kaptırıyo biri kötü yorum yazınca soğuyom motordan..
rks titanic 150 yi yakından görmedim ama onun aynısı apaçiyi yakından gördüm extreme maxıda yakından gördüm bu ikisinden en az yakanı hangisi acaba ve en az hangisi sorun çıkartır onu merak ediyom
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
13
karar verdim ya mondial extreme max daha ucuz diğerlerinden ve daha şık görünüyo tek sorunu yakıtı onu örenmem lazım ne kadar yakar
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
245
Kullandığı için övmek olmasında.

Daha önce 1 seneye yakın drift kullandım titanic'de kısa bir süre olsada denedim.

CR1 kesinlikle bu 2 motordan daha üstün 2 motora göre daha seri 2 motora göre daha az titreşimli hatta titreşimsiz bir motora sahip.

Tabii ki eğer şansın varsa üçüne'de bin dene sonra pişman olma derim şimdiden hayırlı olsun.

CR1 ile 260 km yol yaptım git,gel hiç bir sorun yaşamadım.

Bu arada CR1 3.5 litre civarı yakıyor ortalama.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu motorlara 4 litre yaktıran motosiklet kullanmasını bilmiyordur. Soruna gelirsem, YBR çakmasını bence alma, diğer ikisinden beğendiğini al.
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
433
karar verdim ya mondial extreme max daha ucuz diğerlerinden ve daha şık görünüyo tek sorunu yakıtı onu örenmem lazım ne kadar yakar

en az yakan ybr mi kaç yakıyorsa üzerine en az 1-1.5 Lt daha çok yakıçak bu kros aga traktör otomobil karşılaştırması bir nevi.
lpg 2.50 iken benzin 4.80 di ve ben bu motoru kulanıyordum ikiside yüksek devir ortalama hız arabayla aynı paraya denk geliyordu çok az yakıyo diyen yalan söyler bakımlarını hiç aksatmadan yapmıştı yanlız lastik bence %5 farketirir en az bende ful arazi lastiği vardı.

bence doğru seçimi yaparsın elcik güzel bi ufak rüzgarlık çok daha karizma duruyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst