- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
çünkü ben bi motor hastasıyım...
Gerçekten mi aaa ne tesadüf bende.....
Saçmaladığının farkında mısın??? Tabii ki porsche,çünkü onu satıp istediğim motoru alır,kalan parayla da paşa paşa yaşarım...
Burda amaç mizah- ama anlayana tabii.....