Hangisini alırdınız?(resim)

Hangisini alırdınız?


  • Kullanılan toplam oy
    313
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
76
Porsche alırdım ...yanınada benim skygo250 cc mi parlatır koyardım kardeş kardeş geçinir giderlerdi...:) fazla mal göz çıkarmaz dimi arkadaşlar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ikisini birlikte alma şansımız yokmu yaa?
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Kesinlikle Porsche! ::148::

Sonrasında da onu satar bir tane Audi A4 bir tanede BMW K1200R alır keyfime bakarım. ::145::
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
ducati.JPG


benim bitane ducatim var. ben porscheyi alırdım :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
porscheyi alirim sonra bi güzel satardim ordan gelen parayla bi motosiklet kiralama şirketi açardimher türden motörlari koyardim:):) ne hayallerim var yaw
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Ocak 2008
Mesajlar
38
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki arabayı.....mantıklı olursak


her ne kadar araba dediysekte bir motorsiklet bir de arabamız olsun ikisine alanında tek olsun

ölümüne yamaha tdm 850

trabzondan sevgiler.
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
Bi şeyin değeri vardır...Burda altınla bronz yan yana koyulmuş ve seçim yapılması isteniyor..Önemli olan değerleri tabiki..Motosiklet aşığı da olsam hızlı gittiği için ducati yi seçmem..Al porsheyi sat al krallar gibi motorları:mrgreen:Bissürü..
Burda göze hızları battığı için ducati cazip gelebilir ama işin bir de mantıksal tarafına bakmak gerek.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
on bin milyon kez PORSCHE... :)

eh hani kim veriyor arabayı ?
verilmeyecek mi yoksa? eğer verilmeyecekse niye soruyosunuz, adamı hasta ediyosunuz :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst