Mondial hangisini alayım kararsızım :):)

Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
arkadaşlar mondial 100 ukh aldım yorumlarınız için teşşekkür ederim :):queen:

Hayırlı olsun kardeş.Cuplar dayanıklı motorlardır,az yakar,çok gezdirir.Güzel bir seçim yapmışsın.Bakma sen çin malı alınmaz diyenlere onların cebinde parası gani gani.100cc lik scooterlara 5milyar verir onlar ama adamlar 1 milyara yapıncada ona bok atmaya bayılırlar.Motoruna adam gibi baktığın,insan gibi kullandığın sürece bişey olmaz.Hayırlı rodajlar.
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
Hayırlı olsun kardeş.Cuplar dayanıklı motorlardır,az yakar,çok gezdirir.Güzel bir seçim yapmışsın.Bakma sen çin malı alınmaz diyenlere onların cebinde parası gani gani.100cc lik scooterlara 5milyar verir onlar ama adamlar 1 milyara yapıncada ona bok atmaya bayılırlar.Motoruna adam gibi baktığın,insan gibi kullandığın sürece bişey olmaz.Hayırlı rodajlar.

Helal !:rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Hayırlı olsun kardeş.Cuplar dayanıklı motorlardır,az yakar,çok gezdirir.Güzel bir seçim yapmışsın.Bakma sen çin malı alınmaz diyenlere onların cebinde parası gani gani.100cc lik scooterlara 5milyar verir onlar ama adamlar 1 milyara yapıncada ona bok atmaya bayılırlar.Motoruna adam gibi baktığın,insan gibi kullandığın sürece bişey olmaz.Hayırlı rodajlar.

yok. o öyle değil. bu sevda için yemeyiz içmeyiz krediçekeriz, gece gündüz çalışırız ve bunca emeğin karşılığını da istediğimiz motosiklete binerek alırız :bounce:

haa, bir de "kötü söz sahibine aittir"
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
arkadaşlar lütfen yardımcı olun dedim siz ii ce kafamı karıştırdınız
:mrgreen:

iyi ya işte adamlar fikir beyan etmiş , kafanın karışacağı birşey yok göz var nizam var hem kasa olarak hemde kullanış biçimi olarak ikisi birbirinden çok farklı bu seçimi kendin yapmalısın.
biri yarı vitesli biri otomatik aktarmalı daha ne olsun.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
ben mondial kulandım. güzel motordur. bence biraz daha bekle mondinin 2010 modeleri çok güzel. onlara bi bak

+1
bayiler bahar ayında yeni modeller çıkacağını söylüyor
ve 151rs lerin üretimi şuan yeni modeller geleceği için dondurulmuş.bayinin söylediği bu
garantiye giren hiçbir haltı kalmadı garanti devam etmesine rağmen, motor üretilmediği için...
kendi çaplarında böyle bi saçmalık uyduruyolar bana da
yani uzun lafın kısası mondi alacaksan bahar ayındaki yeni modelleri bekle bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst