- Katılım
- 12 Haz 2009
- Mesajlar
- 257
100 ukh hem daha az yakar hem daha hızlı gider e daha ne istiyorsun 
arkadaşlar mondial 100 ukh aldım yorumlarınız için teşşekkür ederim:queen:
Hayırlı olsun kardeş.Cuplar dayanıklı motorlardır,az yakar,çok gezdirir.Güzel bir seçim yapmışsın.Bakma sen çin malı alınmaz diyenlere onların cebinde parası gani gani.100cc lik scooterlara 5milyar verir onlar ama adamlar 1 milyara yapıncada ona bok atmaya bayılırlar.Motoruna adam gibi baktığın,insan gibi kullandığın sürece bişey olmaz.Hayırlı rodajlar.
Helal !:rendeer:
Hayırlı olsun kardeş.Cuplar dayanıklı motorlardır,az yakar,çok gezdirir.Güzel bir seçim yapmışsın.Bakma sen çin malı alınmaz diyenlere onların cebinde parası gani gani.100cc lik scooterlara 5milyar verir onlar ama adamlar 1 milyara yapıncada ona bok atmaya bayılırlar.Motoruna adam gibi baktığın,insan gibi kullandığın sürece bişey olmaz.Hayırlı rodajlar.
arkadaşlar lütfen yardımcı olun dedim siz ii ce kafamı karıştırdınız
:mrgreen:
ben mondial kulandım. güzel motordur. bence biraz daha bekle mondinin 2010 modeleri çok güzel. onlara bi bak