diyosunki artci illaki senden tutunacak yolculuk esnasinda!!!
tahmin ettiğim şeyi yapmıssın güzel olmuş
ikiside çirkin:mrgreen:
ya motoru biyerden çıkaracak olsan nerden tutacaksın?
Bu tip motosikletlerle oynanmaması taraftarıyım orjinali bozulmamalı bence ilk hali iyidirAyrıca satarken orjinali daha kolay satarsın nacizane fikrim tabii
![]()
1. Resim ( Eski Hali ) = işlevsel
2. Resim ( Yeni Hali ) = Güzel Gözüküyor.
Her ne kadar görsel olarak ikinci resim daha şık dursada ben satın alıyor olsam ilk halini alırdım. O aparatları kendim cıkarırım ama satın almaya geldimi sıkıntı olur. Satmak istiyorsan onuda vericeğini söylersen iyi edersin bence.
motor çıplak kalmış ayaklık neyse ama arka demir olmamış
Bence eski hali daha güzel. Böyle kuyruğu yolunmuş kuşa dönmüş diyecem. Kızmak yok. Buda benim görüşüm. O motosikletin yapılıp tasarlandığı yerde bu işin ehli ne mimar ve mühendisler, tasarımcılar çalışıyolar.... Tabi senin vefkine de diyecek yok...