hangisi güzel sizce? eski halimi? yeni halimi?

Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
wrmjau.jpg


291j2n8.jpg


biraz modifiye yapayım dedim.

arka seleyi ve arka yolcu basamaklarını söktüm çünkü kaba geliyodu bana.

çıkma yolcu basamağı taktım, seleye alternatif bulamadım.

bazıları karşı çıktı eskisi daha iyi dediler. sizce hangisi hoş görünüyor.

nasipse satıcam hemde pazarlamış olayım.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 resim arasındaki farkı bulun gibi bir soru olmuş, ikiside güzel.:cherry:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla farkları anlamak için o kadar çok dikkat ettim ki şu gece vakti.. yorgun gözlerim iyice heder oldu.. lakin alttaki nazaran hoş.. orta ayağı çıkarmadıysan tabi..
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
neredeyse ikiside aynı farkı alnalayabilmem için baya göz attım. 2 resim arasında ki farkı bulunuz gibi :mrgreen: Ama ilk resim daha hoş gibi
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
pek fazla bişey fark edemedim ama ikiside aynı ..sana hangisi güzel geliyorsa o güzeldirr...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu tip motosikletlerle oynanmaması taraftarıyım orjinali bozulmamalı bence ilk hali iyidir :) Ayrıca satarken orjinali daha kolay satarsın nacizane fikrim tabii :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
1. Resim ( Eski Hali ) = işlevsel

2. Resim ( Yeni Hali ) = Güzel Gözüküyor.

Her ne kadar görsel olarak ikinci resim daha şık dursada ben satın alıyor olsam ilk halini alırdım. O aparatları kendim cıkarırım ama satın almaya geldimi sıkıntı olur. Satmak istiyorsan onuda vericeğini söylersen iyi edersin bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst