- Katılım
- 18 Ağu 2008
- Mesajlar
- 2,417
- Konu Yazar
- #1
biraz modifiye yapayım dedim.
arka seleyi ve arka yolcu basamaklarını söktüm çünkü kaba geliyodu bana.
çıkma yolcu basamağı taktım, seleye alternatif bulamadım.
bazıları karşı çıktı eskisi daha iyi dediler. sizce hangisi hoş görünüyor.
nasipse satıcam hemde pazarlamış olayım.
Son düzenleme: