hangisi güzel sizce? eski halimi? yeni halimi?

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Bence eski hali daha güzel. Böyle kuyruğu yolunmuş kuşa dönmüş diyecem. Kızmak yok. Buda benim görüşüm. O motosikletin yapılıp tasarlandığı yerde bu işin ehli ne mimar ve mühendisler, tasarımcılar çalışıyolar.... Tabi senin vefkine de diyecek yok...
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
diyosunki artci illaki senden tutunacak yolculuk esnasinda!!!

tutunması hoş olur bayan olursa :cherry:

tahmin ettiğim şeyi yapmıssın güzel olmuş

teşekkür :)

ikiside çirkin:mrgreen:

ayıp oluyo ama :pale:

ya motoru biyerden çıkaracak olsan nerden tutacaksın?

doğru diyosun tutacak yer yok. sağ yan tarafta grenajın altında ayaklığa almak için var ama. biyere çıkarırken zorlanırım.

Bu tip motosikletlerle oynanmaması taraftarıyım orjinali bozulmamalı bence ilk hali iyidir :) Ayrıca satarken orjinali daha kolay satarsın nacizane fikrim tabii :)

aslında orjinal hali böyle arkada kibar bi tutacak var sadece. çin sitesindeki fotosu böyle kubamotor kendisi takmış sele ve yolcu basamaklarını.

1. Resim ( Eski Hali ) = işlevsel

2. Resim ( Yeni Hali ) = Güzel Gözüküyor.

Her ne kadar görsel olarak ikinci resim daha şık dursada ben satın alıyor olsam ilk halini alırdım. O aparatları kendim cıkarırım ama satın almaya geldimi sıkıntı olur. Satmak istiyorsan onuda vericeğini söylersen iyi edersin bence.

tabiki onlarıda vericem satarken birde koruma demiri var onuda vericem. sahibinden.com da iki fotoda mevcut.

motor çıplak kalmış ayaklık neyse ama arka demir olmamış

arkaya bulamadımki kibar bi tutacak. uymaz diyip geçiştiriyolar.

Bence eski hali daha güzel. Böyle kuyruğu yolunmuş kuşa dönmüş diyecem. Kızmak yok. Buda benim görüşüm. O motosikletin yapılıp tasarlandığı yerde bu işin ehli ne mimar ve mühendisler, tasarımcılar çalışıyolar.... Tabi senin vefkine de diyecek yok...

niye kızayım.
eski haline dönüş yaparım yaza doğru.
çünkü düşme halinde bu haldeyken banada çok zarar olur motorada çok zarar olur grenajlar sinyaller gider.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
kesinlikle iyi olmuş. bence plakalığı da sök ve ara sinyalleri kuyruğun arkasında stopların yanına yerleştirmeye çalış, kafa grenajını da söküp universal naked farlarından takarsan daha da iyi olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst