valla manzarada güzel motorda (Benim tarzım değil ama yakışıklı gözüküyor) bugün girdiğim trafik geldi aklıma bide şuraya bak cennet gibi nasıl gidilir buraya?![]()
Aynen...o motorla cros yapma istersen yazık olur makinaya,
fotonun tamamı güzel:rendeer: