Hangisi daha güzel ?

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Manzaramı motormu ? :bounce: İstanbul göktürk tarafında bir göl, cross yapıyorum scootor la dağlarda :)

img0516pe0.jpg
 
Katılım
5 May 2008
Mesajlar
99
istanbulda yaşayan için manzara, böyle yeşil bir yerde yaşayan için motor :cat:

benim için! bazen manzara bazen motor :wiinkk:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
187
valla manzarada güzel motorda (Benim tarzım değil ama yakışıklı gözüküyor) bugün girdiğim trafik geldi aklıma bide şuraya bak cennet gibi nasıl gidilir buraya? :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
makinaya güzellik katan manzara olmus ama makinada olmasa manzara hiç bişeydi :p
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
o motorla cros yapma istersen yazık olur makinaya,

fotonun tamamı güzel:rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
valla manzarada güzel motorda (Benim tarzım değil ama yakışıklı gözüküyor) bugün girdiğim trafik geldi aklıma bide şuraya bak cennet gibi nasıl gidilir buraya? :)


Göktürk yolunda göktürk istikametine giderken ilk kemeri geciyorsun 2. kemere gelemden benzin istasyonunun karşısında çift alan sapagından girceksin 25km yol var ordan sonra ama tarif edilcek gibi deyil :)

40980379ae0.jpg
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Crooss dediysek herelde tekerleri yerden kesmiyoruz :queen: sadece gitiğimiz yol asvalt deyil :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst