bu bence motorsıklet sorunu degıl trafıkte olunca arabada kullanılsa aynı ınsanlarla yasadıgımız ıcın yıne aynı seyler oluyor.fakat benım tecrubelerım sunlar,kesınlıkle hangı serıdı kullanıyorsanız hızınıza baglı olarak tabıı ,serıt ortasını kullanın 1.sı kendınız ıcın daha fazla manevra yapacak alan ayırıyorsunuz,arabalar sagınızdan veya solunuzdan gecemıyor ama devamlı aynalarınızı kontrol edınız eger arkanız bossa ıkı serıdın orta cızgısını kullanın bence kavrama daha fazla olur.elbette sız bunları bılıyorsunuzdur ama ben belkı bılmeyen yada dıkkat etmemıs suruculer ıcın aktardım.ozellıkle saga yanaık gıden arkadaslar cok buyuk tehlıkelere yasayabılır.bunlar onemlı.
araba kullananlarda bızım yakınlarımız bır taraftan onlarıda egıtmemıs lazım.benım erkek kardesım ben motorsıklet kullandıgım ıcın benım yasadıgım tehlıkelerı bılıyor ve artık daha dıkkatlı oldugunu soyluyor motorsıklet le yol verdıgını onları cok uzaktan takıp etıgını soyluyor.