Hangi Scooteri Almaliyim???

Katılım
2 May 2007
Mesajlar
3
Arkadaşlar ROKKO 150, Ramzey 125 CC QM125 - 10D, Asya AS 150 T 19 A ya da bunların fiyat aralığında bir scooter önerirseniz sevinirim, şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
scnclk kardeşim, benim şahsi düşüncem hiç birisini alma! nedeni,
1.10 ya da 12 jant tekerlere sahip olduklarından çukura denk gelirsen yatarsın.
2.Bol plastik malzeme ile üretilen scooterlarda bakım ya da arızada üstündeki
birçok vida sökülüp takılmak zorunda kalıyor. Vidanın karşılık yuvalarıda
plastik olunca aşınma,çatlama,kırılma sonucu her tarafları dökülüyor.
servisin bu işlemleri sonucu oluşan durumlar ise kullanım hatasına girip
garanti dışında tutuluyor.
3.Tüm scooterlarda incelediysen motor kısmı sürücü koltuğu arkasında alttadır.
fizik kuralları gereği ağırlık merkezi geriye kaymış durumdadır. Dolayısıyla
ön tekere basan ağırlık çok az olduğundan motoru yatırarak hiç bir viraja
sağlıklı girmen söz konusu değildir.
4.Devir saati ve vites seçeneğin olmadığından motorun az yakması hususunda
bir müdahale şansında olmayacaktır.
Sonuç olarak,zor kazanılan parayı çok kolay harcamamak adına ki ikinci
eli yarı fiyatına bile zor gidiyorken vitesli büyük tekerli motosiklet almanı tavsiye ederim. İllaki scooter diyorsan ben kullandım 9000 km sorunsuz mondial 125 mt al diyebilirim. Sitede türkiye turu atan motorsiklet olarak da tanınıyor.Mondinin en düzgün ve sağlam çıkan modelidir. Saygılarımla..:bounce:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
3
Arkadaşlar ilgilendiğiniz için saolun :) Bende 2004 bws var ama yeni motor almak zorundayım.Aldığım zaman maddi durumum iyiydi hiç düşünmeden aldım.Beni 2 sene idare edicek bi motor arıyorum en iyi taksit seçenekleri ve fiyat çin mallarında var.Eğer uygun 2. el bulamazsam mecbur kaldığım için alıcam :pale: ilgilenen arkadaşlar ::thanks:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
rokko cok hoş duruyor.. ben yıllarca kanuni kullandım. ve sorun çıkarmadı. ayrıca sorun çıkardıgında. yedek parçasını çok çabuk temin edebiliyorsun.. bence ROKKO 150
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
ASYA 150T 19A YEDEK PARÇA OLSUN FİYAT KONUSU OLSUN BENCE DİĞERLERİNE GÖRE DAHA İYİDİR İSTERSEN ARAŞTIR KANUNİDEDE AYNI MOTORDAN VAR YENİ ÇIKARDI İLK ÖNCE ASYA SATIYORDU FAKAT ARAYA BİDE VADE FARKI BİNİNCE EPEY Bİ FARKLI FİYATLA AYNI MOTORU ALIYORSUN ASYA DİĞERLERİNDEN HEM UYGUN FİYAT OLARAK HEMDE YEDEK PARÇADA HİÇ SIKINTI YAŞAMASSIN.. İSTERSEN TOPİĞE BİR GÖZ AT

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/12541-asya-motor-as-150t-19a-1.html
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
3
Manisa'dayım kardeşim.Kymco agility 125 ya da Keeway ARN 150 düşünüyorum ( erdo2002, tavsiyen için çok saol arkadaşım :) ) bir de ARN ile Matrix arasında farklılıklar var mı?? Bilgisi olanlar paylaşırlarsa sevinirim.İlgilenen arkadaşlar çok ::thanks:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Dostum Saglamlik Dayaniklilik Ve Fiyat Dersen Mondial 150 Rs On Arka Cift Disk Fren Devir Saati Guclu Motor Buna Paralel Olarak Asya 150 T 19a Yida Tavsiye Edebilirim Motorun Sekli Guzel Bu Iki Secenek Arasinda Tercih Senin Memnun Kalirsin Benden Soylemesi
 
Katılım
1 Eki 2012
Mesajlar
2
Merhaba,

Aşağıdaki scooter modelleri arasında kaldım. İlk kez bir scooter almayı düşünüyorum ve trafik deneyimim yok. O sebeple çabucak (pek düşmeden) alışabileceğim bir model arıyorum.

Ancak 50 cc bir scooter yerine 125 cc düşünüyorum. Yinede bu işte deneyimli bir arkadaşım, almışken 150cc bir motor almamın iyi olacağını,

zamanla alışacağımı, hem de uzun yol da yapabileceğimi belirtiyor.

Sorun şu ki, 150 cc civarındaki scooterlar, hacim olarak daha büyük olduğundan gözümü korkutuyor.Ayrıca 3500tl civarında 150cc scooter satan sayılı firma var. Bundan dolayı da kendisi MONDİAL önerdi. RT150 model Mondial'ı yıllardır kullandığını anlattı... Ancak Mondial ve piyasadaki diğer ürünleri görünce aklım oldukça karışıyor. Özellikle de bütün hamburgercilerde Honda Spacy 110 modeli var ve bu oldukça şaşırtıcı. Ok, belki SADECE anlaşma yapıldığı için firmalar HONDA'yı tercih ediyor olabilir. Ancak yinede DAYANIKLI olduğu izlenmi veriyor. Bu konuda yorumlarınızı merak ediyorum.

Maksadım 4000 Tl civarına ÇIKMADAN uygun 3500 Tl civarı uygun fiyatlı bir scooter alabilmek ve kontrol edebileceğim, şehir içi ulaşımda sorun yaşamayacağım,

parça-servis-garanti vs. konularda sorun yaşamayacağım. Mümkünse bu fiyata hem karizmatik hem de ekonomik, fonksiyonel, mümkünse 2 kişi binilebilecek,

70-80 km gibi uzun yol gittiğimde sıkıntı yaşamayacağım bir scooter alabilmek. Ancak ASIL maksadım şehir içi kullanım olduğundan, bu konu çok da önemli değil.
Benim için taksit şartları ve satın alma koşulları da önemli. Mesela Yamaha peşin fiyatına 12 taksit yapabiliyorken, diğer modellerde bu pek yok...


Ben de kendimce bir kaç modeli piyasada araştırdım. Bu modellerden tavsiye edebilecekleriniz neler? TÜM KOŞULLAR göz önünde tutularak birbirlerine kıyasla bu modellerin artıları-eksileri neler? Bilen birilerinden yardım rica ediyorum.

Honda Fizzy
Yamaha Cygnus L
Kymco Agility Like 125
Kymco Agility City 125

Bunlar işe yaramaz diyorsanız, Honda spacy 110'u da tercih edebilirim. Ancak maksadım bir scooter'a 4000tl'den çok para vermek değil...

Konuyla ilgili yardımlarınızı rica ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst