hangi motosklet uygun?

Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
16
slm ben motosklet almai dusunuorum tabikide super sport istiyorum. 1.74 ve 67 kilo agırlıgındaim 1000 cc bnim icin uygun olmadigini duydum zaptedemezmişim. henüz lise son ögrencisiyim onun icin. su an honda cbr 600 rr düşünüyorum. ufak kasada daha kolay olur diye duydum... peki sizce hangisi uygun? görünüm de istiyorum motosklette. cbr 600rr cok hoş 1 motosklet ama egzoz koltugun altında oldugu icin camurlugu ckarip arkaya plakai caktirip arkada sivri 1 görüntü yapamiyorum sizce bu görüntüyü saglayabilcegim ve zaptedebilecegm 1 motor bilio musunuz?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kareş önceLikle hoşşgeldin de kimsin nesin ??? Kaç kez motor kullandın ; Ne motoru Kullandın ??? Öyle hemen 1000 liğe atlamıssın da koLay iş mi sanıyorsun??? Her şeyin bir sırası war...
Hiç bilmiyorsan önce Honda cbr 125 ile baslamanı tavsiye ederim veya Hyosung ile baslayabilirsin.. Ama senin aradığın motor bence Hyosung GT 250 R :)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Yeni başlarken…
Amacımıza uygun doğru motosikleti seçmek önemlidir. Bunu yaparken henüz bu konuda yeni olduğumuzu unutmayın, küçük hacimli sakin motosikletleri tercih edin. At sporunda refleksleri zayıf atla başlar gibi.
Yeni başlayanlar, genelde çevrelerindeki motorculardan etkilenirler. Seçim doğruysa mesele yoktur, ama 4 silindirli 600 cc lik bir cadde motosikletini başlangıç motosikleti olarak seçilirse ciddi hatadır. İlk motosiklet en fazla 2 silindir olmalı ve 250 cc yi geçmemelidir. Ülkemizde ithal edilmiş tek silindir iki ve dört zamanlı 125 cc motosikletler olduğu gibi iki silindirli dört zamanlı 250 cc motosikletler de vardır. Üzerindeyken ayaklar yere basabilmelidir.:)
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
cakalaz abi doğru söylüyo bende soruşturmaya başladım hangi motorla başlayım?, ne önerirsiniz? gibi ban da hep düşük ccli motorlar öneriyolar sadece bana değil tüm yeni başlayacaklara..cbr 125 ideal bi motor başlamak için,maddi durumun iyiyse yzf 125r görünüş olarak güzel bi motor,çin malları da var zealsun 200gs gibi ama ne de olsa çin malı ne kadar sağlam bilinmez..neyse şimdiden hayırlı olsun :)
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
16
ben mert yeni katıldım aranıza forum cok ii. benim bole ilk honda 125 alip sora ogrenince 600rr almak gbi 1 sansım yok cnkü ailem alcak motoskleti ve 1 sansım var onun icin 600rr uygun olmaz mi yavas yavas ogrensem?
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
slm ben motosklet almai dusunuorum tabikide super sport istiyorum. 1.74 ve 67 kilo agırlıgındaim 1000 cc bnim icin uygun olmadigini duydum zaptedemezmişim. henüz lise son ögrencisiyim onun icin. su an honda cbr 600 rr düşünüyorum. ufak kasada daha kolay olur diye duydum... peki sizce hangisi uygun? görünüm de istiyorum motosklette. cbr 600rr cok hoş 1 motosklet ama egzoz koltugun altında oldugu icin camurlugu ckarip arkaya plakai caktirip arkada sivri 1 görüntü yapamiyorum sizce bu görüntüyü saglayabilcegim ve zaptedebilecegm 1 motor bilio musunuz?

Bence sen yeterınce buyuksun arkadasım baksana Lise ogrencisi olduguna gore bence sen Hayabusa al o tam sana gore :cyclopsan Şaka bi yana gercekten 600cc makına baslangıc ıcın uygun bı makına degıl Lİse ogrencısısın anlıyorum okulun kapısına 600RR la gelıp havada atmak ıstıyorsun yadırgamıyorum gencsın olucak boyle duyguların ama gercekten uygun degıl...
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
16
cakalaz abi doğru söylüyo bende soruşturmaya başladım hangi motorla başlayım?, ne önerirsiniz? gibi ban da hep düşük ccli motorlar öneriyolar sadece bana değil tüm yeni başlayacaklara..cbr 125 ideal bi motor başlamak için,maddi durumun iyiyse yzf 125r görünüş olarak güzel bi motor,çin malları da var zealsun 200gs gibi ama ne de olsa çin malı ne kadar sağlam bilinmez..neyse şimdiden hayırlı olsun :)


saol arkadasm ama ailem bana 12-13 milyar gbi 1 miktar vericek. ve bnm istedigim motosklet olan 600rr anca o fiyat. simdi 125 cc alsam ogrenene kadar bklesem flan soradan 14 mlyari denklestremem :salut:

Bence sen yeterınce buyuksun arkadasım baksana Lise ogrencisi olduguna gore bence sen Hayabusa al o tam sana gore :cyclopsan Şaka bi yana gercekten 600cc makına baslangıc ıcın uygun bı makına degıl Lİse ogrencısısın anlıyorum okulun kapısına 600RR la gelıp havada atmak ıstıyorsun yadırgamıyorum gencsın olucak boyle duyguların ama gercekten uygun degıl...

hayabusa :queen: küçük motorla baslamamın amaci nedir?
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
abi o zaman hyosung gt 250 al hem 125lik motorlara göre ccsi daha fazla seni daha fazla süre idare eder :) şaka bi yana abi büyük motorlarla başlamanın çok tehlikeli olduğunu duymuştum Allah korusun::stretche
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Ehliyetin varmı Daha once motosiklet kullandın mı ?
Kaza nasıl bi duygu bilirmisin ??
Hodan 600RR nedir bilirmisin ??
Biraz daha büyü sen boşver dertsiz başna dert alma şu işe bak
600rr diyosun...
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
12-13 milyara bulursun hyo 250 gt hemde en babasını bulursun üstüne para bile artar..:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Ailen seni sevmiyomu? 600RR'ı yakından gördünmü? Daha lise öğrencisi olduğuna göre o motorun bi ağırlık güç oranını öğrenmen hem kolay hemde sana yol gösterici olacaktır.Görünüşe göre daha önce hiç deneyimin yok ve bu tür motorların şakası hiç yok.Çevrendekilerin,"Bu motor 1000RR'a göre daha hafif ve güçsüzdür telkinlerine fazla kapılma derim.Çünkü 1000RR,F1 aracıyla eşdeğerse,600RR'da F3000'lerin muadilleridir.Yani caddede kullanılmaları o kadar kolay değildir.Emin ol,250'likSS'ler bile şu an senin için deli makinalardır.Doğru seçimi yapacağına inanıyorum.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
16
Ehliyetin varmı Daha once motosiklet kullandın mı ?
Kaza nasıl bi duygu bilirmisin ??
Hodan 600RR nedir bilirmisin ??
Biraz daha büyü sen boşver dertsiz başna dert alma şu işe bak
600rr diyosun...

ehliyetim war. kazai ilk kullandgmda yaptim 1000 cclik motor kllanmaya calıstm ama olmadi zaten üstüme düştü fazla büyük 1 kaza yapmadm hatta cok küçük 1 kazaydi. set hazır bitek kask konusunda kararsızım. 600 cc cok mu büyük yaf :silent: ben o kadar bilmiodumda cahilligime verin. ama bakın scooterda cok düştüm. sıyrıklarla atlattım
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
82
scooter da bile ayakta duramıosan 600rr ddamı duracaksın ailen versin 12 mlyar git hyosung al 6-7 milyara iyice öğren sonra sat kalan parayı üstüne koy al 600rr ını
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
ehliyetim war. kazai ilk kullandgmda yaptim 1000 cclik motor kllanmaya calıstm ama olmadi zaten üstüme düştü fazla büyük 1 kaza yapmadm hatta cok küçük 1 kazaydi. set hazır bitek kask konusunda kararsızım. 600 cc cok mu büyük yaf :silent: ben o kadar bilmiodumda cahilligime verin. ama bakın scooterda cok düştüm. sıyrıklarla atlattım

Sana hayat hikayemi anlatsam Direk vazgecersin Şok olursun kardeşim belliki braz fazla acemisin....
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
16
Ailen seni sevmiyomu? 600RR'ı yakından gördünmü? Daha lise öğrencisi olduğuna göre o motorun bi ağırlık güç oranını öğrenmen hem kolay hemde sana yol gösterici olacaktır.Görünüşe göre daha önce hiç deneyimin yok ve bu tür motorların şakası hiç yok.Çevrendekilerin,"Bu motor 1000RR'a göre daha hafif ve güçsüzdür telkinlerine fazla kapılma derim.Çünkü 1000RR,F1 aracıyla eşdeğerse,600RR'da F3000'lerin muadilleridir.Yani caddede kullanılmaları o kadar kolay değildir.Emin ol,250'likSS'ler bile şu an senin için deli makinalardır.Doğru seçimi yapacağına inanıyorum.

evet 600rr i gordm yakından. cok güzel 1 makina ama sürmedm daha once. dogru duzgun surebildigim honda cbr 125. ama o da küçük ve ezik gelio. 600rr alsam akıllı kullansam olmaz mi sizin tecrübelerinize güveniyorum ama küçükten büyüge gitmek icin cok para harcarım sizcede ole diil mi?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bak kardeş sen ne yap biliyo musun ??? Hyosung al :) Zaten büyük makinadan hiç bir farkı yok :) al sana da resmi :) havanı da atarsın aracları da tokatlarsın :p hİÇ Pişman olmazsın :)


 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
175 km/h yapıyor... Bir motosiklet için normal bir hız özellikle yeni baslayanlar için :) Gayet de seri bir motordur :)
Fiyatı sıfırı : 8750 -- 2. elleri : 5000 ile 7000 arasında değişiyo :) Senin için en uygunu budur :)

saygılar :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst