Hangi Motosikleti Tercih Ettiniz Ve Neden ?

Katılım
4 Mar 2020
Mesajlar
501
2020'de Aprilia Caponord 1200tp aldım, uzun zaman araştırdım. Türkiyede çok bilinmeyen muazzam bir motor. Tabi bilinmemesi nedeniyle uygun fiyata aldım. Elektronik amortisör, hız sabitleme, çekiş kontrol falan gibi özellikleri cezbetti. Muadilleri diyecem ama üretim kalitesi ve verdiği hissiyat ile emin olun muadili olmayan bir motor almışım. Sürdükçe aşık oluyorum.

Hocam baktım da gerçekten de çok ucuz. Muadili sayılan hiçbir motor 85-90k 2013-2014 model satılmıyor. Çok da güzelmiş güle güle kullanın.
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
Hocam baktım da gerçekten de çok ucuz. Muadili sayılan hiçbir motor 85-90k 2013-2014 model satılmıyor. Çok da güzelmiş güle güle kullanın.

şuanki fiyatlarını hiç bilmiyorum ama ben aldığım zamanlar 45-50 bandındaydı fiyatları gerçekten rakipsizdi. Daha iyileri sizlerin olsun.
 
Katılım
9 Mar 2020
Mesajlar
68
forza 250 kullanıyorum. forza almadan hemen önce "integra alayım ya" diyerek yola çıkmış ve 250'lik almaya karar vermiştim. öncelikle bagaj, çanta genişliği ve tasarımı beni cezbetti. xmax 250 ile arasında gidip gelmiştim. birçok youtube videosundan sonra honda'nın daha konforlu olduğuna karar verdim. zira konfor da benim için öncelikliydi. iyi ki de böyle bir karar vermişim diyorum şimdilerde.
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
122
Pazartesi gününden beri PCX 125 yeni kasa sahibiyim.Daha çok şehir içi kullanımım olduğundan,daha korunaklı olmasından(yaz-kış biniyorum),konforu,bagaj genişliği,teknolojisinin artıları bakımından tercih ettim.En büyük faktörde eski bir Honda kullanıcısı olmam...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst