- Konu Yazar
- #1
Hangi motosikleti kullanıyorsunuz ve neden tercih ettiniz ? Ve sizin en beğendiğiniz özelliği nedir ?
Kendimden örnek vererek başlıyorum konu altında devam ettirin
2014 model NS200 kullanıyorum. En sevdiğim özelliği ve tercih sebebim önceki motosikletlerime nazaran çok daha güçlü ve kuvvetli çekişi olması. Ayrıca şık görünüşlü olması. Naked motorlara hep ilgi duymuşumdur
Kendimden örnek vererek başlıyorum konu altında devam ettirin
2014 model NS200 kullanıyorum. En sevdiğim özelliği ve tercih sebebim önceki motosikletlerime nazaran çok daha güçlü ve kuvvetli çekişi olması. Ayrıca şık görünüşlü olması. Naked motorlara hep ilgi duymuşumdur
