- Katılım
- 26 Mar 2018
- Mesajlar
- 10,042
- Motosikleti
- 2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Benim NC'yi çaldırdığımda kaskodan gelen paraya anlamlı bir ekleme yapmadan NC veya daha iyi bir motosiklet alamıyordum; 1 senelik bebek babası olarak da o parayı harcamak istemedim. Kaskodan gelen ödemenin bir kısmını hanıma verip kalanıyla da o sırada karşıma çıkan 2. el CB500F'i aldım. Çok da iyi etmişim; şehir içinde NC'den daha kıvrak ve hafif, daha az yakıt harcıyor, mantıklı / kurallara uygun süratlerde performansı hemen hemen aynı. Tank gibi de sağlam. 100.000'i görürüm bununla.