Hangi motosikleti kullanıyorsunuz?

Hangi motosikleti kullanıyorsunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    1,283
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
63
su an motorum yok ama motorsuzda değilim cbf 150 honda var kardeşimin ben almadım çünkü yurt dısına gidecem ama yurt dısı dönüşü 600 bi şey düşünüyorum
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
142
Mondial 100KM (100 kilometrede değil modeli 100km genellikle öyle anlaşılıoda ama anahtarı babam aldı napıcam bilmiorum :silent:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Honda TİTAN kendi halinde bi garip sade sessiz
Ama sahibine göre kişnediğide oluyo tabi
Modifiye edilcek biyanıda yokki ya....
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Çin işi capon işi...

çinlilerin engüzeli..
Asya 19A 150cc

Burun kıvırmayın,sadece simdilik... :bounce:

2007de belki GS 500
belki Freewind
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Bende şuanda Salcano bisiklet var ama inş. en kısa sürede güzel bir motor alıcam...:queen:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
180
slm bende de Honda CBF 150 var. hala rodajıyla uğraşıyorum ama havalar böyle devam ederse yakında tamamlıcam rodajı ve motorumdan pek bi memnunum :cat:
 
Katılım
31 Tem 2005
Mesajlar
172
honda cbr 125 r ım var... :cat: :cat: :cat:
cüsseme göre küçük dursa da beni tek bir gün bile mutsuz etmedi... :bounce: :bounce: aşığım ben ona.... kimseye söylemeyin... :joker: :joker: :joker:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
bayabi eski konuymuş kim hortlattı bakim :p
bendede şimdilik bianchi aspit sf 24 vites bisiklet var
haziranda inşallah cbf 150
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fazer 600 ve AN 400 şimdilik bunlara biniyom
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst