Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
su an motorum yok ama motorsuzda değilim cbf 150 honda var kardeşimin ben almadım çünkü yurt dısına gidecem ama yurt dısı dönüşü 600 bi şey düşünüyorum
slm bende de Honda CBF 150 var. hala rodajıyla uğraşıyorum ama havalar böyle devam ederse yakında tamamlıcam rodajı ve motorumdan pek bi memnunum :cat:
honda cbr 125 r ım var... :cat: :cat: :cat:
cüsseme göre küçük dursa da beni tek bir gün bile mutsuz etmedi... :bounce: :bounce: aşığım ben ona.... kimseye söylemeyin... :joker: :joker: :joker: