Hangi Fuara Gitmeli

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hangi Fuara Gidiyorsunuz?

Arkadaşlar bu sene 2 tane moto fuarı gözüküyo ve işin ilginç tarafı da bu fuarların 4 gün arayla olması şimdi uzaklardan gelecek arkadaşlar doğal olarak hangisine gitsek diye düşünecekler

Motosiklet 2006
Tarih: 23 -26 Mart
Yer: Lütfi Kirdar-Rumeli Exhibition Center
Web Sitesi: http://www.interteks.com/default.asp?PId=Fair&FairId=71
Organizasyon: İnterteks Fuarcılık
__________________________________________________________
MOTOSHOW'06
Tarih: 30 Mart - 2 Nisan 2006
Yer: Dünya Ticaret Merkezi
Web Sitesi: http://www.motoshow06.com
Organizasyon: Ares Fuarcılık

arkadaşlar size tavsiyem alışveriş yapmak isteyen arkadaşlar ikinci fuarın(MOTOSHOW'06 ) son gününe gitsinler o zaman daha ucuz oluyor ve de pazarlık şansınız artıyor dışarıdan gelen birçok firma ürünleri geri götürmek istemiyor ve ucuza da olsa elimden çıksın diyor fakat iki fuarda da hemen hemen aynı firmalar yer alıyor onun için söylediklerim ilk fuar için geçerli değil elinde kalanları ikinci fuarda sergileyecekleri için o kadar indirim olmaz
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
redpepper ikinci fuarın 2. gününde indirim olduğu ile ilgili bişeyler yazmışın ama, 2. fuar ilk defa bu sene düzenleniyo . senin nasıl oluyor da bu konuda bilgin var?

Ben ikisinede gitmeyi düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
danger0' Alıntı:
redpepper ikinci fuarın 2. gününde indirim olduğu ile ilgili bişeyler yazmışın ama, 2. fuar ilk defa bu sene düzenleniyo . senin nasıl oluyor da bu konuda bilgin var?

Ben ikisinede gitmeyi düşünüyorum.
genel fuarcılık bilgisi ilk defa düzenlenmesiyle ilgisi yok kukarıda yazdığım sebepler fuarların ard arda olmasının sebebi ilk fuara gelecek firmalar ikincisinede kalacaklar git gel masrafı olmasın diye ard arda istemişler o yüzden ilk fuarda satamadıkları ürünleri elde kalmış gibi değerlendirmeyecekler nasıl olsa 2. fuarda sergileyecez diye ucuza veriyim demezler 2.fuarın son günü de bu ürünleri şimdi geri götürmektense az karla verelim kargo parası vermeyelim diye düşünürler. babam bir süre fuarcılıkla ilgilendi bu temel mantık ona istinaden söyledim
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
59
redpepper hocam o zaman ben ilk fuara gitmeyeyim hiç zaten yköyde oturuyorum direk son gün CNR'a giderim aynı firmalar olacak demişsin,daha evvel motor fuarına gitmemiştim,ekipmanım var ama pantolon ve bi-iki bişey için fuarı bekliyorum inşallah dediğin gibi son gün indirim yaparlarda faydalanmış oluruz...
 
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
101
CsaRvoX.Fuar bildiğim kadarıyla CNR da değil..Mevki olarak orasıymış fakat başka bir yerde yapılacakmış..
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
interteks beleş bilet veriyor webden saten. CNRa nasıl bilet bulucaz :)
Enteresan 2 yerde birden fuar olması. Gitmek lazım.
Benim birşey alacağım yok da, siteden arkadaşlarla eğlenip fotoğraf çeker siteye koyarız :)
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Ahh ahh içim gidiyor Ankaradan güzel bir fuar alanı yok bunu karşılayacak sanırım.. :pr:
 
Katılım
8 Eki 2005
Mesajlar
181
(aslında 2 fuarada gidilmeli , her 2 fuarında katılımcı firmaları ayrı , birçok kampanya olacaktır)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ben de 2 fuara da gitmeyi düşünüyorum, hatta şimdiden toplu gidip orada görüşmeyi nasıl ayarlarız diye düşünmeye başladım ama ne bu akşam pazarı mı, öyle fuarın son günü ucuza verirler, son anda geri götürmezler pazarlık kabul ederler falan böyle birşey olabilir mi gerçekten?
Ayrıca bu MOTOSHOW'06 bu sene ilk defa düzenlenmiyor mu?Nasıl oluyor da bu pazarlık, ucuzluk meselelerini biliyoruz?
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
101
Bu fuarları giriş fiyatları ne kadar bilen varmı nerden temin edebilriz
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İnterteks'in ücretsiz davetiye sağladığından bahsedilmiş ama internet sitesinde %30 indirimli davetiye veriliyor. Ücretsiz davetiyeden kastınız bu mu, yoksa ücretsiz alabilmenin başka bir yolu var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2004
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçen sene Lütfi Kırdar'da yapılan fuarın giriş ücreti 20 milyon idi. Bu sene de en az o kadar olur..
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Orjinal fuar MOTED'in düzenlemiş olduğu diyebiliriz. Motosiklet Endüstrisi Derneği bundan önceki fuarlarda da sponsordu ve büyük firmaların oluşturduğu bir dernek bu. İkisine birden gitmek akıllıca ama :)
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
101
premier demiş kigeçen sene 20 milyondu.O zaman bu sene 25 ytl olur iki kişi 50 ytl iki fuara gidince 100 ytl yaw motorun bir taksiti kadar:salut:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
ya hangisine gitcemiz sorun diilde toplanıp gitcez dimi istanbullu arkadaşlara söylüyorum istanbulda oturduum için haberleşip toplanıp gidelim motorlarla daha iyi olur bişey alırken pazarlık yaparken daha etkili olur birbirimizii bilgilendiririz falan.........
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Kesinlikle toplu gidilmeli hem iyi vakit geçirmek, hem tanışıp kaynaşmak, hem birbirimize yol gösterip yardımcı olmak için bundan iyi fırsat yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında özellikle motor almaya gidecek varsa markayı belirten topik açsın toplanıp öyle gidin çok daha etkili pazarlık yaparsınız bildigim kadarıyla hyosung GT250R alacaklar toplanmaya başlamış bile ayrıca şimdiden pazarlığa da başlamışlar
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
ya benim kafamda şimdilik yeni motor almak yokda aksesuar için pazarlık dedim ama tabi neye niyet neye kısmet yok deriz bi bakmışız keeway landcruisere siparişi vermişiz zaten er6n sipariş etmiştim ondanda vazgeçtim....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst