hangi buji.

Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
389
mehaba arkadaşlar motorum hyosung 250 comet 4bin bakımını yaptırcağım için
bujiyi de ğiştireyim dedim kendim almak istiyorum yağı aldımda buji hakkında pek bilgim yok ne alayım hangi marka nasıl bişey yardımcı olursanız çak iyiolur
şimdiden konu hakında bilgi veren arkadaşlara çok teşekkür ederim.

cvp yokmu yaw okadar kişiyiz herkezmi yuvacıkta:D
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
389
CASTROL power 1 racing 10w-50 4 lt 60 ytl
buji işinide hallettim NGK İRİDİUM IX aldım
tasesine 30 dedi 25 ytl den aldım..
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
castrol nasıl iyimiymiş kullanan varmı?
bende corluda motul arıyorum ama burda bulamıycam sanırım
buji okadr önemlimi ya ben orjınal ne varsa isteticem servisten =)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
389
valla ben kullanan bikaçına sordum CASTROL power 1 racing 10w-50 yağda son nokta gibi bişey gerçekten güzel dediler aldım da koymadım motora bakalım ne olucak koyunca.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
yagın ötesinde castrol =) güzeldir ya okadr kullanan var banada tavsiye eden oldu 60lirada uygun fiyat banada 4litre lazım, ama motul en iyisi diyolar ondan motul istiyorumda onu bulmakta sorun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi büyük motorun derdide büyük buji 100ytl yag 60 ytl servisede 50 -100ytl bayılsan gitti 1 aylık maaşın yarısı..
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
yanlış seçilmiş küçük motorun da derdi büyü k mesela cbr 125 hava filtresi 100 ytl

peki 35 milyarlık yeni kasa bi honda civic filtresi kaç para

25 ytl evet 25 ytl
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
387
Kendi kafana göre buji alıp takmanı tavsiye etmem.Mototunun verilerine göre buji veya muadil buji kullanmalısın ki motorun randumanlı olsun.Nacizane fikrim budur kolay gelsin
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
abi büyük motorun derdide büyük buji 100ytl yag 60 ytl servisede 50 -100ytl bayılsan gitti 1 aylık maaşın yarısı..

ooo birde bana sor.Benim motor 3.5 litre 10/40 , 400 ml de dişli yagı alıyor.Buyur birde beni dusun::cherry::pr:

Evet İridium gercekten onemlı tavsiye ederim.Ama piyasada cok fazla sahte Ngk var aklınızda bulunsun.Eger buji erkenden keserse anlaki bujin çin malı sahte ngk:farao:
 
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
63
benim servis her seferinde NGK takıyor vallaha beş ytl de para alıyor.
iki kez değiştirdim şimdiye kadar ikisi de NGK idi.

yav arkadalar bi de bu motul nedir bilen var mı nasıl bi şey yani markası sadece motul mu yoksa shell in castrol un po nun bi çeşidi mi.
bende aradım ama bulamadım.
petrollere gidiyorum motul var mı diyorum adam sap sap yüzüme bakıyor o ne diyor yenilir mi içilir mi diyor:mrgreen::queen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
motul marka, heryerde olmuyo, istanbulda bulursun ama tekirdagda yok enazından ben bulamadım =)
burgmana ne kullanıyosun sen markası ne yagın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooo birde bana sor.Benim motor 3.5 litre 10/40 , 400 ml de dişli yagı alıyor.Buyur birde beni dusun::cherry::pr:

Evet İridium gercekten onemlı tavsiye ederim.Ama piyasada cok fazla sahte Ngk var aklınızda bulunsun.Eger buji erkenden keserse anlaki bujin çin malı sahte ngk:farao:

ALLAH yardımcınız olsun ben her 2000km de motorun kendi bakımını kendim yapıyom piston krank silindir vs hepsini kendim yeniledim bana hussarın bakım masrafı

buji: cr7hsa ngk = 5 ytl
yağ: castrol actevo 20/40 _ 4T _ 1litre= 10 ytl

gecen gün kayışını kendim bando ile değiştirdim= 20 ytl

hava filitresini temizliyom sadece temiz işçilik yapan bi usta buldum ona gidip 20 ytl ye karbüratör ve subap ayarlarını yaptırıyorum o kadar..:cat:

buji ve kayısı ömrü bitince değiştiriyorum yanlışlık olmasın..:bounce:

şimdi yamaha aerox alıcam 2 zamanlı 1 litre yag 5 ytl 200 km filen dayanıyormuş zaten onun subaplarıda yok 2000 den 2000 e karbüratör ayarlattır yeter motorun başında durup o işide öğrendimmi servis yüzü görmem..:wiinkk:


çağatay topicini kendi zırvalıklarımla doldurdum kusura bakma..:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
motul marka, heryerde olmuyo, istanbulda bulursun ama tekirdagda yok enazından ben bulamadım =)
burgmana ne kullanıyosun sen markası ne yagın

onceden motul kullanıyordum ama artık castrol 10/40 kullanıyorum.
Bu arada 15/40 da kullanılabılecegını burgmanusa den ogrendım...
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Yağ motor koruması olarak bir numara ama fiyatıda 1 numara onun yerine actevo 15w40da kullana bilirsin 10w50 ye gerek yok.:farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4 lt fiyatı 60 ytl mi? eee bu normal zaten ki :p=))
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
06bluedragger catrol 1 litre 10 lira cok uygun :S nerden alıyosun

creativefx 15 50 dedi ustam ben bunu kulalnıcam motul bulamazsam catrol koyucam tesekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
06bluedragger catrol 1 litre 10 lira cok uygun :S nerden alıyosun

creativefx 15 50 dedi ustam ben bunu kulalnıcam motul bulamazsam catrol koyucam tesekkürler

shell advance 15/50 kullanıyodum canavar gibiydi..

antalya eski sanayide nerse diye bir yer var antalyalılar bilir..:cat:

castrol actevo _4T __1litre__10 ytl..:cat:

fotoğraf makinem olsaydı da fotosunu koysaydım..:cat:

webcam dan bu kadar oluyor..:p


 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst