Hayırlı uğurlu olsun Kazasız belasız binmek nasip etsin Rabbim. Ankara'daki hatıra fotoğrafındaki arkadaş "Mahmut" herhalde adı. Ona çok benzettim Nazilliden sınıf arkadaşım olur kendileri. Çok selamlar sevgiler.
vay arkadaş ben mt-07 ile bandırma ya gitmeye üşeniyorum.
Hocam geldim eve, bir o gün birde ertesi gün biraz yorgunluk vardı. bugün üçüncü gün hiç birşeyim yok vallaha![]()