hala yaşıyorum (1,208 KM )

Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Geçimiş olsun, Allah kazadan beladan korusun.

Şunu söyleyeyim ki çok şanslıymışsın. Hakikaten çok ama çok şanslıymışsın.

Bir daha ki sefere daha kısa mesafeler gidersin 50-100km gibi.

uzun yolculuk yapmayı kafaya koydu isen şu arkadaşın sitesini tavsiye ederim > www.motorumla.net
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1,043
Hayırlı uğurlu olsun Kazasız belasız binmek nasip etsin Rabbim. Ankara'daki hatıra fotoğrafındaki arkadaş "Mahmut" herhalde adı. Ona çok benzettim Nazilliden sınıf arkadaşım olur kendileri. Çok selamlar sevgiler.

yok Mustafa ben diğer arkadaşın ismide selçuk :)
 
Katılım
10 Tem 2014
Mesajlar
407
Beklediğim bir maceraydı. Keyifli bir şekilde amacına ulaşmışsın tebrik ederim :)
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız dostum
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
vay arkadaş ben mt-07 ile bandırma ya gitmeye üşeniyorum.

Sen bana o motoru ver ben buradan italyaya gitmezsem adam değilim : :) :) :)

---------
herkese çok teşekkürler yorumlar için arkadaşlar
sinyalin farkındayım sanırım rüzgardan oldu tam bilmiyorum açıkcası. kırıldı orası :/
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
401
helal olsun ne diyelim, hemde o motorla, o kadar yol insanı ciddi şekilde yorar, 1 haftada kendine anca gelirsin :) ama motorcu adam işi normaldir, mevzu motosikletse mantık kuş olur uçar :)
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Hocam geldim eve, bir o gün birde ertesi gün biraz yorgunluk vardı. bugün üçüncü gün hiç birşeyim yok vallaha :)
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
100
tebrikler ve hayırlı ugurlu olsun

o mesafeyi özel arabamla ve cogunlugu aynı yörelerden katetmiş biri olarak

kardeşim ben arabamla bile zor dayandım ki yolculugu uykusuzlugu çok iyi kaldırabilen bi insanımdır yol yapmayı şöförlüğü çok severim ancak son km ler özellikle artık işkence olurdu benim için.

Sana helal olsun demekten baska bişey düşünemedim bravo

ben özellikle motor üzerinde rüzgarlı havadan nefret ettim 25 km lik mesafede bile çok sıkıldım
 
Katılım
14 Ağu 2014
Mesajlar
299
Motosikleti
BMW R1300GS Instagram:@iboadv
Çok güzel bir gezi olmuş. Yamaha YZF-R125 çok şekil bir motor, hayırlı olsun. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst