- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
4 yıldır ilk kez haksız yere bi araca zarar verdim sanırım vicdan yapıyorum.
Sabah işe gelirken kırmızı ışıklarda duran araçların yanından 10km hızla geçiyordum (normalde bu kadar yavaş geçmem), bi tane dobloya kolum çarptı ve çatır çutur kırıldı aynasının dış plastiği..
Plastik parçanın yere düşüşünü izledim,dainese ime baktım? ve nedense içimden durmak gelmedi,yoluma devam ettim.
Adamda korna çalmadı,müzik dinliyordu.
Fakat işyerine gelince vicdan yaptım.
Durup ; ''Kusura bakma, istersen rapor tutalım'' demeliydim.
Yakışmadı bana, kendimi kötü hissediyorum.
Sığırlık yapanın aynasını yumrukladığım olmuştu, o başka konu ama bu adam ışıklarda bekliyor?
Nasıl oldu kolum çarptı ve kırıldı hiç anlamadım
Buradan o doblo sürücüsüne sesleniyorum Kusura bakma kardeş!
Motorcu adam vicdan sahibi adamdır.Ölümü heran ensesinde hisseden adamdır.Bize yakışmaz böyle,dalgınlığıma geldi.:salut:
Sabah işe gelirken kırmızı ışıklarda duran araçların yanından 10km hızla geçiyordum (normalde bu kadar yavaş geçmem), bi tane dobloya kolum çarptı ve çatır çutur kırıldı aynasının dış plastiği..
Plastik parçanın yere düşüşünü izledim,dainese ime baktım? ve nedense içimden durmak gelmedi,yoluma devam ettim.
Adamda korna çalmadı,müzik dinliyordu.
Fakat işyerine gelince vicdan yaptım.
Durup ; ''Kusura bakma, istersen rapor tutalım'' demeliydim.
Yakışmadı bana, kendimi kötü hissediyorum.
Sığırlık yapanın aynasını yumrukladığım olmuştu, o başka konu ama bu adam ışıklarda bekliyor?
Nasıl oldu kolum çarptı ve kırıldı hiç anlamadım
Buradan o doblo sürücüsüne sesleniyorum Kusura bakma kardeş!
Motorcu adam vicdan sahibi adamdır.Ölümü heran ensesinde hisseden adamdır.Bize yakışmaz böyle,dalgınlığıma geldi.:salut: