Haksız yere araca zarar verdim,vicdan azabı çekiyorum!

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
4 yıldır ilk kez haksız yere bi araca zarar verdim sanırım vicdan yapıyorum.

Sabah işe gelirken kırmızı ışıklarda duran araçların yanından 10km hızla geçiyordum (normalde bu kadar yavaş geçmem), bi tane dobloya kolum çarptı ve çatır çutur kırıldı aynasının dış plastiği..

Plastik parçanın yere düşüşünü izledim,dainese ime baktım? ve nedense içimden durmak gelmedi,yoluma devam ettim.

Adamda korna çalmadı,müzik dinliyordu.

Fakat işyerine gelince vicdan yaptım.

Durup ; ''Kusura bakma, istersen rapor tutalım'' demeliydim.

Yakışmadı bana, kendimi kötü hissediyorum.

Sığırlık yapanın aynasını yumrukladığım olmuştu, o başka konu ama bu adam ışıklarda bekliyor?

Nasıl oldu kolum çarptı ve kırıldı hiç anlamadım

Buradan o doblo sürücüsüne sesleniyorum Kusura bakma kardeş!

Motorcu adam vicdan sahibi adamdır.Ölümü heran ensesinde hisseden adamdır.Bize yakışmaz böyle,dalgınlığıma geldi.:salut::)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Artik yapacak birsey yok senin kolun kirilmamis sanslisin iyiki yavas gecmissin :cat:

Ayna kirilmasa ve sende normalde yavas gecmedigin gibi hizli gecsen daha kotu sonuclar dogurabilirdi iyi tarafından bakmak lazim.

Fakat ozur dilesende iyi olurdu :)

Öz eleştiri yapmak iyidir..
 

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
dursan iyiydi o ayrı ama...
okadar düşün hızda yerinden çıkan bişeyse bu meret her al olabilirmiş zaten. sana denk gelmişte olabilir. bunu vicdanını rahatlatmak için söylüyorum tabiki. bize durup konuşmak yakışır. o bölgeden geçerken bakalak olursun. belki de denk gelir. telafi edersin ;)
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
arada olur öyle.

Öküzlük yapanlar çok olsada , bizde insanız bizde arada hata yapıyoruz.

Geçenlerde sağ aynası kapalı olan birininde aynasını açtım adam dütdürü düt teşekkür etti gitti.
aradada biz canımız sıkkın olur vs takmayız. nasip kısmet işi.
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
O adamı bulmanız zordur. Ama vicdan azabınızı rahatlatacak

nacizane bir tavsiyede bulunabilirim:

Bi fakir fukaraya 30-40 lira durumunuz varsa daha fazla

yardımda bulunun ve "Yaptığım haksızlığa karşılık bu sadakanın sevabını

malum kişiye bağışlıyorum" diye niyet edin. Bu hem sizin vicdanınızı

rahatlatır hemde kul hakkından kurtulmanıza belki-emin değilim-

vesile olur. Ama yine sevinin ki; bu hatanızı farkedecek bir vicdana

sahipsiniz. Hiç olmayanlara bakınca bu gerçekten sevinilecek bir durum.

Geçmiş olsun Allah kaza bela göstermesin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst