Hakkınızı Helal Edin Arkadaşlar

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
vatanın her karış toprağı,su'yu kutsaldır...

kolay askerlik diye birşey yok... zaten hayatın kendisi zor...

en güzel günlerin (zor olsa bile) oralarda geçecek; bundan emin olabilirsin !!!

helal'lik istemişsin arkadaşım; hakkım sana HELAL OLSUN...
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Askerlik çok kutsal bir görevdir, arkadaşlıkları anıları yıllarca unutulmaz Allah hayırlısıyla gidip dönmeyi nasip etsin..
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Zor olacağını zannetmiyorum.Ağabeyimde acemi birliğini orada yaptı.Türkiye'deki en rahat birliklerden biridir.Şimdiden hayırlı teskereler...
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
102
hayirli teskereler dilerim !! sayili gün cabuk gecer, sag salim git sag salim gel oldu:)
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Wallaha, yontmataş devri / 4 devre gittiğim için belkide sahiden köklü değişiklikler değişiklikler olmuştur.

Yazmayı unuttuğum bir şey daha var..İskenderun sıcaktır. ocak ayında bile brozlaşmak mümkün en azından küresl ısınmadan dolayı bu değişmemiştir.
( şu gemili resmimi bulursam buradan atarım. ciddi ciddi 1/1 ölçekli betondan direkleride gerçek bir gemiden sökülme taş gemi vardı yıllar evvel
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı teskereler güle güle gitt güle güle gell....
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
tanımıyorum ama hakkım yok ama varsa ise helal olsun sende helal et kendine iyi bak hayırlı tezkereler
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
çok sağolun arkadaşlar hayırlısıyla gidelim vatan borcumuzu ödemeye ödenmezde gerçi neyse..
çerkez abi başta epey tırsar gibi oldum sonra onuray ın sözleri teskin eder gibi oldu :) asıl ayın 14 ünde gerçekelri görecez aynel yakin olarak :mrgreen:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
çok sağolun arkadaşlar hayırlısıyla gidelim vatan borcumuzu ödemeye ödenmezde gerçi neyse..
çerkez abi başta epey tırsar gibi oldum sonra onuray ın sözleri teskin eder gibi oldu :) asıl ayın 14 ünde gerçekelri görecez aynel yakin olarak :mrgreen:

Hiç canını sıkma rahat ol bir bakmışsın askerlik bitmiş evdesin..(ben geleli 24 sene oldu):)
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
eyvallah abilerim kardeşlerim sağolun 6 ay sonra görüşrüüz inşaallah :D bizden kimse yokmu yaw oraya düşen
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayırlı tezkereler, güle güle git güle güle dön ailenin yanına..
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
çok sağolun arkadaşlar hayırlısıyla gidelim vatan borcumuzu ödemeye ödenmezde gerçi neyse..
çerkez abi başta epey tırsar gibi oldum sonra onuray ın sözleri teskin eder gibi oldu :) asıl ayın 14 ünde gerçekelri görecez aynel yakin olarak :mrgreen:

Korkma korkma.
323. dönem kd 'ydim orada :)
3. bölüğe düşme de nereye düşersen düş.:p Bizim bölükten arkdaşlar var hala orda :)
Sahil güvenliğe düşersen iyi olur...
Ayrıca o üsteki mesajlarda geçen " iskenderunda taştan bir gemi bir daha gelirsem ..." manisini şimdiden öğren :cherry::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst