çok sağolun arkadaşlar hayırlısıyla gidelim vatan borcumuzu ödemeye ödenmezde gerçi neyse..
çerkez abi başta epey tırsar gibi oldum sonra onuray ın sözleri teskin eder gibi olduasıl ayın 14 ünde gerçekelri görecez aynel yakin olarak :mrgreen:
çok sağolun arkadaşlar hayırlısıyla gidelim vatan borcumuzu ödemeye ödenmezde gerçi neyse..
çerkez abi başta epey tırsar gibi oldum sonra onuray ın sözleri teskin eder gibi olduasıl ayın 14 ünde gerçekelri görecez aynel yakin olarak :mrgreen: