agokce Katılım 24 Eyl 2006 Mesajlar 409 3 Tem 2007 #21 geziyi,bu güzel fotoğraflarla biz de yapmış olduk. teşekkürler ve devamını bekliyoruz.
mes Katılım 21 Ocak 2006 Mesajlar 1,018 3 Tem 2007 #22 Selam.Büyük bir keyifle izledim.Çok teşekkürler.Yeni gezilerinizi bekliyorum.Yolunuz açık olsun.:cat::rendeer:
Selam.Büyük bir keyifle izledim.Çok teşekkürler.Yeni gezilerinizi bekliyorum.Yolunuz açık olsun.:cat::rendeer:
crayzboyone Katılım 12 Kas 2006 Mesajlar 2,878 30 Kas 2007 #24 oh oh ne ıyı etmısın .......................
muratgergerli Katılım 15 Mar 2006 Mesajlar 3,510 1 Ara 2007 #25 Harika resimler. Kartpostal gibi valla..Gezi de ayrıca tılsımlı olmuş...:cat:
arslanfb Katılım 17 Ara 2006 Mesajlar 1,741 1 Ara 2007 #27 Donald Duck abicim çok şanslısın bulunduğun yer gezi için çok güzel resimlerle ortaya koymuşsun ellerine sağlık.
Donald Duck abicim çok şanslısın bulunduğun yer gezi için çok güzel resimlerle ortaya koymuşsun ellerine sağlık.